Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 252 253 254 255 256 257 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Apr 11, 2006 6:00 am

kittyocean
Ik heb hem net tot 50 MB weten te reduceren XD *klein beeldje, dat wel, maar de tekst is nog wel te lezen*

Ik zou me *** niet weten waar ik hem kwijt zou moeten online XD Ik zet hem dus zsm op deze pc, en verstuur hem dan wel via de MSN XD

De AMV Halloween vind ik de beste tot nu toe (degene hiervoor), maar deze is voor het eerst op nieuwe software, dus moet ik weer leren kennen. Ik heb nu vooral met tekst dat op het beeld verschijnt gewerkt.
probeer youtube.com eens
PostPosted: Tue Apr 11, 2006 6:01 am

QYDrop
Darlaa
Hoi hoi

Hallo * zwaait *

Eey beide! *wuift vrolijk*

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

QYDrop

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 6:11 am

Zakou Nenharma
QYDrop
Darlaa
Hoi hoi

Hallo * zwaait *

haw die haw ..... dat klinkt beter als je het zecht dan dat je het scrijft sweatdrop
PostPosted: Tue Apr 11, 2006 7:01 am

QYDrop
Zakou Nenharma
QYDrop
Darlaa
Hoi hoi

Hallo * zwaait *

haw die haw ..... dat klinkt beter als je het zecht dan dat je het scrijft sweatdrop

ligt eraan hoe je het uitspreekt *zit nu dat zinnetje op alle mogelijke manieren uit te spreken* xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

QYDrop

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 10:39 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Apr 11, 2006 11:15 am

Zakou Nenharma
kittyocean
Ik heb hem net tot 50 MB weten te reduceren XD *klein beeldje, dat wel, maar de tekst is nog wel te lezen*

Ik zou me *** niet weten waar ik hem kwijt zou moeten online XD Ik zet hem dus zsm op deze pc, en verstuur hem dan wel via de MSN XD

De AMV Halloween vind ik de beste tot nu toe (degene hiervoor), maar deze is voor het eerst op nieuwe software, dus moet ik weer leren kennen. Ik heb nu vooral met tekst dat op het beeld verschijnt gewerkt.
probeer youtube.com eens
You Tube betekent wel controle verliezen over je eigen werk sad Ik weet niet of ik daar al klaar voor ben

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Apr 11, 2006 10:56 pm

kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean

probeer youtube.com eens
You Tube betekent wel controle verliezen over je eigen werk sad Ik weet niet of ik daar al klaar voor ben

ik moed eerlijk zegen You Tube vind ik ook neit echt wat , je geeft un het en je k**t er verder niks meer over zegen ,en das niet zo vijn zech maar
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 1:01 am

Klopt ja, ik zie allerlei mensen zomaar links daarvan in hun profile plaatsen. Geen credit niets!!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 10:21 am

kittyocean
Klopt ja, ik zie allerlei mensen zomaar links daarvan in hun profile plaatsen. Geen credit niets!!!!

Tja dat kan altijd of je moet het ergens hosten waar ze zeggen gerechterlijke stappen te ondernemen als men het weigerd van hun pagina te halen. Maar houden ze ook niet alles online. (ken er ook geen)
http://ihud.com/ hier kun je files hosten net als imageshack plaatjes, maar tot 50mb
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 11:00 am

ik weet dat er raare dingen gebeuren ... (das tog ergens normaal ) maar dit sloeg echt alles; ik had vandaag anderhalf uur tussen uur ... dus met een paar klas genoten de stad in ... la la la onder weg vind je en portomonee eek oke... ( dat is ngo redelijk normaal ) ik : eerst eve hier bij dat bedrijf vragen of die van iemand hier is .. klas genoot : kijk eve of er geld in zit * graait naar de portomonee ne haald er 5 euro uit * ik : ik weet niet of dat handig is en dan nog het is maar 5 euro dus doe er maar weer in * ik had ondertussen de portomonee weer * klasgenoot : ja daag ik houw hem leker zelf du sik pak dat brief je van 5 af ( naja min of meer ) hij geeft op eens een gil .. ik had echt zo iets van ???? ( m'n hand was helemaal rood en heed ) en op dat zelfde momend staat dat brief je in vuur eek eek eek we lieten het bijde spontaan vallen . en daar na keken we elkaar aan ... "oke laten we het maar naar het politie bureau brengen dan sweatdrop

( en ik zit de helijt in m'n kop na te denken wat the *** er nou was dat dat brief je zo ja in flame op ging )

als je blieft zech dat is tog niet normaal of wel

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 12:36 pm

Oeh vrijving misschien omdat jullie er aan het trekken waren, (en der kon iets aangezeten hebben)

Ik weiger meer te geloven XD )
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 1:29 pm

Scary! Er zijn bepaalde chemische goedjes die vlam vatten in aanraking met zuurstof... en sommige zuren die reageren op lichaamssappen zoals zweet.

Maar toch scary!

heb je het ook aan de politie vertelt XD?

En heeft er al iemand naar http://k2meesterstuk.blogspot.com kunnen kijken? (coding moet hetzelfde zijn/ worden als http://kittyocean.blogspot.com )

kittyocean
Captain

Maran F.

PostPosted: Thu Apr 13, 2006 4:55 am

QYDrop
ik weet dat er raare dingen gebeuren ... (das tog ergens normaal ) maar dit sloeg echt alles; ik had vandaag anderhalf uur tussen uur ... dus met een paar klas genoten de stad in ... la la la onder weg vind je en portomonee eek oke... ( dat is ngo redelijk normaal ) ik : eerst eve hier bij dat bedrijf vragen of die van iemand hier is .. klas genoot : kijk eve of er geld in zit * graait naar de portomonee ne haald er 5 euro uit * ik : ik weet niet of dat handig is en dan nog het is maar 5 euro dus doe er maar weer in * ik had ondertussen de portomonee weer * klasgenoot : ja daag ik houw hem leker zelf du sik pak dat brief je van 5 af ( naja min of meer ) hij geeft op eens een gil .. ik had echt zo iets van ???? ( m'n hand was helemaal rood en heed ) en op dat zelfde momend staat dat brief je in vuur eek eek eek we lieten het bijde spontaan vallen . en daar na keken we elkaar aan ... "oke laten we het maar naar het politie bureau brengen dan sweatdrop

( en ik zit de helijt in m'n kop na te denken wat the *** er nou was dat dat brief je zo ja in flame op ging )

als je blieft zech dat is tog niet normaal of wel

Wow eek dat is echt eng!!
PostPosted: Thu Apr 13, 2006 7:02 am

Tis wel mooi XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Thu Apr 13, 2006 7:03 am

kittyocean
Scary! Er zijn bepaalde chemische goedjes die vlam vatten in aanraking met zuurstof... en sommige zuren die reageren op lichaamssappen zoals zweet.

Maar toch scary!

heb je het ook aan de politie vertelt XD?

En heeft er al iemand naar http://k2meesterstuk.blogspot.com kunnen kijken? (coding moet hetzelfde zijn/ worden als http://kittyocean.blogspot.com )

ja ,van dat spul lijkt me onlogiesch want dan had het ook in de portomonee moeten ziten en .... wie smeert er zo iets op geld ? das gewoon zonde ..

ik snap er echt de balle van ... ik bedoel van dat spul hou je toch ook geen brand wonden over of wel ?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 252 253 254 255 256 257 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games