|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:09 am
Memmi89 han e min!!!du har din kortis din kortis! Men bara för att jag är kort. gonk Elakt! Meh. Han i kiosken gav mig en ny glass~ whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Estub snackar ni om det där tv programet? O.O; Hehe. Yes det gör vi. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Linka Spirit Yeah. xd Tänk att se Thea stå o styra en stor jävla båt. xd Waay! Hon e ju spågumma! xp .. Oggie är söt han med. 3nodding xd Det låter väldigt konstigt. Ahh. Jag ogillade Oggie i början när han kom. Men han är söt ja. whee Mjoo.. Kanske Hans-Peter får bli det istället. xp Det var synd om honom när han råkade trampa på en såndär sak! gonk Han luktade illa innan.. Men ändå.. xd
Jag fick en idé! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:11 am
alla tjajer här är ju creepy razz ( när du snackar om det där tv programet. O.O)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:11 am
Linka Spirit Mjoo.. Kanske Hans-Peter får bli det istället. xp Det var synd om honom när han råkade trampa på en såndär sak! gonk Han luktade illa innan.. Men ändå.. xd
Jag fick en idé! eek razz Det låter lite okonstigare. xd Kanske inte gjorde nån större skillnad.
.__.; Vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:12 am
de där låter som skiten min lillebrorsa ser på på mornarna gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:12 am
Chibi Strawberry Memmi89 han e min!!!du har din kortis din kortis! Men bara för att jag är kort. gonk Elakt! Meh. Han i kiosken gav mig en ny glass~ whee heart du sårar mig cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:14 am
Chibi Strawberry Estub snackar ni om det där tv programet? O.O; Hehe. Yes det gör vi. xp okey >.> såg det typ på 2 min ... men jag trode inte att man kunde gilla det så mycke som ni gör O.O; :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:14 am
Estub alla tjajer här är ju creepy razz ( när du snackar om det där tv programet. O.O) låter som skiten som är på mornarna.... hatar de... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:15 am
Estub Chibi Strawberry Estub snackar ni om det där tv programet? O.O; Hehe. Yes det gör vi. xp okey >.> såg det typ på 2 min ... men jag trode inte att man kunde gilla det så mycke som ni gör O.O; :3 razz Jag gillar det väääldigt mycket iaf. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:16 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Mjoo.. Kanske Hans-Peter får bli det istället. xp Det var synd om honom när han råkade trampa på en såndär sak! gonk Han luktade illa innan.. Men ändå.. xd
Jag fick en idé! eek razz Det låter lite okonstigare. xd Kanske inte gjorde nån större skillnad.
.__.; Vad? Mjo. 3nodding Tror inte jag heller. xp
Kolla forumet här på gillet. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:16 am
Chibi Strawberry Estub Chibi Strawberry Estub snackar ni om det där tv programet? O.O; Hehe. Yes det gör vi. xp okey >.> såg det typ på 2 min ... men jag trode inte att man kunde gilla det så mycke som ni gör O.O; :3 razz Jag gillar det väääldigt mycket iaf. xd joo jag ser det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|