|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:47 pm
Mushi =klappar på huvudet igen och stönar gulligt i örat på= oi *plirar på* there's no touching the oni *morr, väs* or the oni shall bring you pain beyond belief *ler rovdjursaktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:48 pm
Mushi Necrofix:Du behöver väl dom till annat? ne har ju köpt min kock mössa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:53 pm
oni-chan Mushi =klappar på huvudet igen och stönar gulligt i örat på= oi *plirar på* there's no touching the oni *morr, väs* or the oni shall bring you pain beyond belief *ler rovdjursaktigt* Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= Necrofix: twisted Nothing to be afraid of... ninja domokun "Kock" (med C istället ninja ) mössan... =harkel harkel host harkel=... xd Du gör som du vill, har du alltid gjort... Nästan. Förutom när du vill leka svans. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:57 pm
boing, nej nu skall jag sova...Godnatt!*skuttar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:58 pm
oni-chan Mushi Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= indeed stare Omae wo korosu *pekar p媠ahem *hoppar p堯ch bankar i huvudet med en petflaska som r嫡de ligga i n䲨eten* gonk Usch, elaka flickor... Där ser du, David. Dom är äckliga.... eek ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:59 pm
Mushi oni-chan Mushi Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= indeed stare Omae wo korosu *pekar p媠ahem *hoppar p堯ch bankar i huvudet med en petflaska som r嫡de ligga i n䲨eten* gonk Usch, elaka flickor... Där ser du, David. Dom är äckliga.... eek ninja öh! jag rivs inte iaf *menar på*..hur tjejigt är inte det på en skala ? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:59 pm
Necrofix Mushi Necrofix: twisted Nothing to be afraid of... ninja domokun "Kock" (med C istället ninja ) mössan... =harkel harkel host harkel=... xd Du gör som du vill, har du alltid gjort... Nästan. Förutom när du vill leka svans. ninja okay whee .....lol s堦岠man v䬠inte s䧡 ninja iaf inte h䲠 xd ..... okay men vad ska du ha guldet till domokun Nej, men jag gjorde visst det ändå... ninja Slå mig? rolleyes Black Sport Vest gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:00 pm
Mushi oni-chan Mushi Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= indeed stare Omae wo korosu *pekar p媠ahem *hoppar p堯ch bankar i huvudet med en petflaska som r嫡de ligga i n䲨eten* gonk Usch, elaka flickor... Där ser du, David. Dom är äckliga.... eek ninja Jo dom kan vara ganska elaka.....nja kanske lite domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:02 pm
wähähäääää! crying varför kan jag inte färglägga *stortjuter och dunkar huvudet i skrivbordet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:03 pm
Necrofix Mushi oni-chan Mushi Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= indeed stare Omae wo korosu *pekar p媠ahem *hoppar p堯ch bankar i huvudet med en petflaska som r嫡de ligga i n䲨eten* gonk Usch, elaka flickor... Där ser du, David. Dom är äckliga.... eek ninja Jo dom kan vara ganska elaka.....nja kanske lite domokun Precis.. ninja =gäspar så stort satt jag trillar bakåt och ser sådär fint ruffsig ut= gonk domokun Jag funderar på att rita något i mitt Nalle-block... Som hör hemma där... ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:05 pm
oni-chan wähähäääää! crying varför kan jag inte färglägga *stortjuter och dunkar huvudet i skrivbordet* =klappar= Det fixar sig nog. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:06 pm
Mushi Necrofix Mushi oni-chan Mushi Mwahahaha... =insert evil laughter here... Then insert alot of poking, biting, scratching here= indeed stare Omae wo korosu *pekar p媠ahem *hoppar p堯ch bankar i huvudet med en petflaska som r嫡de ligga i n䲨eten* gonk Usch, elaka flickor... Där ser du, David. Dom är äckliga.... eek ninja Jo dom kan vara ganska elaka.....nja kanske lite domokun Precis.. ninja =gäspar så stort satt jag trillar bakåt och ser sådär fint ruffsig ut= gonk domokun Jag funderar på att rita något i mitt Nalle-block... Som hör hemma där... ninja domokun whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|