|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:37 pm
Necrofix Mushi Necrofix Mushi domokun (jag är uttråkad, okey?...) hehehehhehe xd den där var jätte fin får jag ha den i min sig whee heart *krama* Visst sweatdrop Den 䲮.. eh, gay... gonk Orkade inte vara seri?. men jag var fortfarande uttr嫡d... S宮. D堧岠det s夤r. ninja =drar av dig byxorna= domokun den var rolig xd *tyckte jag iaf* muhahhaha har inga byxor f?ag e ju naken xp =stirrar på=... Hm... =puttar iväg med dig till ett hemligt ställe= ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:38 pm
Mushi Tyv䲲 nej, om du hade t䮫t lite l䮧re s堨ade du insett att en s夡n plats EJ exsisterar... Men men. Vi kan leka att det finns en s夡n plats... =rapar lite romatiskt i ? p彠Vars姯d och grattis... domokun *höjer ena ögonbrynet* det där var något i stil med vad min lillebror på 14 kan åstadkomma *biter i armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi Necrofix Mushi Necrofix Mushi domokun (jag är uttråkad, okey?...) hehehehhehe xd den där var jätte fin får jag ha den i min sig whee heart *krama* Visst sweatdrop Den 䲮.. eh, gay... gonk Orkade inte vara seri?. men jag var fortfarande uttr嫡d... S宮. D堧岠det s夤r. ninja =drar av dig byxorna= domokun den var rolig xd *tyckte jag iaf* muhahhaha har inga byxor f?ag e ju naken xp =stirrar på=... Hm... =puttar iväg med dig till ett hemligt ställe= ninja vart ska vi? whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Nä.. Nu ska jag kolla på Naruto 5.. Kommer om ca 20 min.. få se vilka som är kvar då.. heart domokun heart Hej dooo! Gör du så 3nodding Vi ses! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Mushi Tyv䲲 nej, om du hade t䮫t lite l䮧re s堨ade du insett att en s夡n plats EJ exsisterar... Men men. Vi kan leka att det finns en s夡n plats... =rapar lite romatiskt i ? p彠Vars姯d och grattis... domokun *höjer ena ögonbrynet* det där var något i stil med vad min lillebror på 14 kan åstadkomma *biter i armen* Då är han mycket smartare än dig då biggrin xp Oh, upphetsande.. ninja twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:40 pm
Hemligt.. Så hemligt satt inte ens jag vet vart.. ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi oni-chan Mushi Tyv䲲 nej, om du hade t䮫t lite l䮧re s堨ade du insett att en s夡n plats EJ exsisterar... Men men. Vi kan leka att det finns en s夡n plats... =rapar lite romatiskt i ? p彠Vars姯d och grattis... domokun *höjer ena ögonbrynet* det där var något i stil med vad min lillebror på 14 kan åstadkomma *biter i armen* Då är han mycket smartare än dig då biggrin xp Oh, upphetsande.. ninja twisted *asg* skulle -han- vara smartare än moi ? je ne pense pas m'sieur, je ne pense pas xp ....erm...läskiga människa! *pekar på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi Hemligt.. Så hemligt satt inte ens jag vet vart.. ninja domokun okay låter kul *följa efter som en svans* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:42 pm
oni-chan Mushi oni-chan Mushi Tyv䲲 nej, om du hade t䮫t lite l䮧re s堨ade du insett att en s夡n plats EJ exsisterar... Men men. Vi kan leka att det finns en s夡n plats... =rapar lite romatiskt i ? p彠Vars姯d och grattis... domokun *höjer ena ögonbrynet* det där var något i stil med vad min lillebror på 14 kan åstadkomma *biter i armen* Då är han mycket smartare än dig då biggrin xp Oh, upphetsande.. ninja twisted *asg* skulle -han- vara smartare än moi ? je ne pense pas m'sieur, je ne pense pas xp ....erm...läskiga människa! *pekar på* xd =pet pet= 3nodding Att erkänna är det första steget till hjälp... ninja Men att inse det är det svåra. Jag vill ha 1.2k domokun domokun =gnäll gnäll=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:43 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:44 pm
Mushi Jag vill ha 1.2k domokun domokun =gnäll gnäll= jag har 875g som du kan få om det hjälper domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi =pet pet= 3nodding Att erkänna är det första steget till hjälp... ninja Men att inse det är det svåra. Jag vill ha 1.2k domokun domokun =gnäll gnäll= *drar lite lagom snällt i örat på* det enda jag erkänner är att han tittar på dokusåpor och jag pluggar latin så nyah *räcker ut tungan åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
majikaru majikaru naasu *sjunger*@_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:45 pm
oni-chan Mushi =pet pet= 3nodding Att erkänna är det första steget till hjälp... ninja Men att inse det är det svåra. Jag vill ha 1.2k domokun domokun =gnäll gnäll= *drar lite lagom snällt i örat på* det enda jag erkänner är att han tittar på dokusåpor och jag pluggar latin så nyah *räcker ut tungan åt* =klappar på huvudet igen och stönar gulligt i örat på= Necrofix:Du behöver väl dom till annat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|