|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:13 pm
Chibi Strawberry Blixtra Ingen aning? Kanske tycker om dig? XD xd Det var med ett trevligt företag isf. xp Haha! biggrin Ja.. Såna vill jag också ha kontakt med ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:14 pm
Necrofix ni kan f堶ara det ni vill...... domokun ......jag ska g?v䲬dens st?a t岴a......f?ag e den nakna kocken teh ruler of teh world eek tårta tårta tårta! *säger med sin halmstaddialekt* dajmtårta! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:14 pm
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Ingen aning? Kanske tycker om dig? XD xd Det var med ett trevligt företag isf. xp Haha! biggrin Ja.. Såna vill jag också ha kontakt med ;D Har du tur så kanske någon ringer till dig med. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:17 pm
oni-chan Necrofix ni kan f堶ara det ni vill...... domokun ......jag ska g?v䲬dens st?a t岴a......f?ag e den nakna kocken teh ruler of teh world eek tårta tårta tårta! *säger med sin halmstaddialekt* dajmtårta! whee jaaaa dajmtårta whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:19 pm
Necrofix oni-chan Necrofix ni kan f堶ara det ni vill...... domokun ......jag ska g?v䲬dens st?a t岴a......f?ag e den nakna kocken teh ruler of teh world eek tårta tårta tårta! *säger med sin halmstaddialekt* dajmtårta! whee jaaaa dajmtårta whee faen crying nu blev jag hungrig bara för det *lipa åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:19 pm
Chibi Strawberry Absolut. oO; Ũh. Mer missade samtal. .___.; Stellan Lundqvist. Who the hell is Stellan Lundqvist? Kanske någon från Busspojken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:20 pm
And I suck...
Enough said... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:20 pm
oni-chan Mushi Jag är gay, har inga kläder, äger en steel hatt, äger handbojor, äger samuraj svärd och har en stor säng... Ska vi slå vad om att jag lätt är en bättre maktis än dig? ninja *vargflin* jag 䲠om崴ligt barnslig, har k?rt, en ?sexuell katt som s䴴er p堡llt som r?ig, ett sovloft p堭itt rum och mitt h岠䲠r?och svart...jag 䲠b䳴ast p堡tt vara maktis xp bow before me puny mortal booyaah! \m/^.^\m/ nu ska vi inte bråka här.....nu äter vi dajmtråta *ger varsin bit till* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi And I suck...Enough said... stare *misstolkar* xd heart whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Absolut. oO; Ũh. Mer missade samtal. .___.; Stellan Lundqvist. Who the hell is Stellan Lundqvist? Kanske någon från Busspojken XD oO; Kanske det. Eller vänta. Vart ligger Falkenberg? Oo; Busspojken ligger i Sandviken såg jag. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|