|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:07 pm
oni-chan Necrofix oni-chan Necrofix crying ...... domokun går väl och tar syrrans meh razz inte sånna toffsar jag pratade om ju *vargflin* menade sånna här *drar i en lång rödsvart hårslinga* eeeh jaha gonk hehehe *klipper av en bit och tejpar fast på huvudet på*..nöjd nu ? blaugh jaaaa domokun muhahah im ruler of teh world liksom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
BUSSPOJKENS BUSS & TAXI
.___________________________________________.;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry BUSSPOJKENS BUSS & TAXI .___________________________________________.;;; *glompar igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:08 pm
Blixtra Chibi Strawberry BUSSPOJKENS BUSS & TAXI .___________________________________________.;;; *glompar igen* oO; Roligt att glompa mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:09 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry BUSSPOJKENS BUSS & TAXI .___________________________________________.;;; *glompar igen* oO; Roligt att glompa mig? Hai!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:09 pm
Mushi Vem har sagt att det inte g岿... ninja domokun =ger david ett kex= Ge det till dina f?drar och flytta hit ist䬬et. Dom kan krama p堤et satt jag f岠tillbaka min lilla gay... ninja just det jag e ju naken jag e ju den nakna kocken domokun mmmmm men dom sover gonk vågar inte väcka dom ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix Mushi Vem har sagt att det inte g岿... ninja domokun =ger david ett kex= Ge det till dina f?drar och flytta hit ist䬬et. Dom kan krama p堤et satt jag f岠tillbaka min lilla gay... ninja just det jag e ju naken jag e ju den nakna kocken domokun mmmmm men dom sover gonk vågar inte väcka dom ninja Hm, nehepp.. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:12 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry BUSSPOJKENS BUSS & TAXI .___________________________________________.;;; *glompar igen* oO; Roligt att glompa mig? Hai! Naww. ^^ Doohh.. Varf?ar busspojkens buss & taxi ringt till min mobil.. .___.;; Ingen aning? Kanske tycker om dig? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:12 pm
Blixtra Ingen aning? Kanske tycker om dig? XD xd Det var med ett trevligt företag isf. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:13 pm
oni-chan Mushi oni-chan Necrofix oni-chan Necrofix oni-chan Necrofix crying ...... domokun går väl och tar syrrans meh razz inte sånna toffsar jag pratade om ju *vargflin* menade sånna här *drar i en lång rödsvart hårslinga* eeeh jaha gonk hehehe *klipper av en bit och tejpar fast på huvudet på*..nöjd nu ? blaugh jaaaa domokun muhahah im ruler of teh world liksom confused inte liksom...liksom stryks ur registret *mena*...men om du 䲠ruler of the world...d堰axar jag att vara ?ste general d堠 whee Du har ingen steel hatt, s堤䲭ed blir det jag som 䲠general... =tar fram piska och ser ut som en riktig maktis= (har steel hatten utl审d till Rufus~kun, s堪ag kan inte ha den p堪ust nu sweatdrop ) *bl䮧er tjurigt p媮..men jag har Aya-toffsar s堡llts堳l岠jag din steel hatt *r䣫er ut tungan 崪 Jag är gay, har inga kläder, äger en steel hatt, äger handbojor, äger samuraj svärd och har en stor säng... Ska vi slå vad om att jag lätt är en bättre maktis än dig? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|