|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:00 pm
Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra *sitter och k䫡r tablett askar inne p堉CA* Mums.. Zoo och PimPim.. heart PIMPIM!!*galen i pimpim* gonk heart *ger PimPim till Sostrate* heart Arigatou! Dozo! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:00 pm
=blir kramad... satt jag tappar byxorna?...= sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:01 pm
Mushi =blir glompad, petad och jag vet inte vad... på=... neutral eek naken precis som jag *peta på bröstet* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix crying ...... domokun går väl och tar syrrans meh razz inte sånna toffsar jag pratade om ju *vargflin* menade sånna här *drar i en lång rödsvart hårslinga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi =blir kramad... satt jag tappar byxorna?...= sweatdrop OMG! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:02 pm
oni-chan Necrofix crying ...... domokun går väl och tar syrrans meh razz inte sånna toffsar jag pratade om ju *vargflin* menade sånna här *drar i en lång rödsvart hårslinga* eeeh jaha gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:03 pm
Necrofix oni-chan Necrofix crying ...... domokun går väl och tar syrrans meh razz inte sånna toffsar jag pratade om ju *vargflin* menade sånna här *drar i en lång rödsvart hårslinga* eeeh jaha gonk hehehe *klipper av en bit och tejpar fast på huvudet på*..nöjd nu ? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:03 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:04 pm
Mushi It's like... I'm naked... "omg"... neutral .... =tittar ner p堫alsongerna= Eller n䳴an.... Lite kvar i alla fall... ninja Synd att det inte går att ta av mer då! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:04 pm
Mushi =blir kramad... satt jag tappar byxorna?...= sweatdrop byxlös precis som jag den nakna kocken xp ........jag kanske börjar bli lite dryg förlåt......försöker ha lite rolig efter ha fått världen utskällning *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|