|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:54 pm
smink är elakt ninja it has come to eat us all and take over the world *nickar med pekfingret i luften*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:56 pm
Necrofix oni-chan Necrofix nej bara jag den nakna kocken....muhahahhahahah domokun ach sooo *plirar på och petar lite till*...men jag har långa toffsar i mitt hår så jag äger världen mweheheheee...eller nästan iaf 3nodding eek ..*blir pillad på* xp ...... surprised jag vill också ha toffsar crying .....så jag den nakna kocken kan också äga hela världen domokun nänä *skakar på huvudet* mina aya-toffsar *mena på* du får skaffa egna o.o *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi Necrofix Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Argh. ֧on ont.. Inte bra.. Inte alls bra.. Absolut inte bra.. Usch.. Sov.. xd Jag vet att ni vill ha iväg mig. domokun Jag ska. oO Ne.. Men om du har ont i ?en ska du inte sitta.. heart ne man ska vara naken som nakna kocken och stå upp domokun hrm... jaså... hahahhahaha xd *misstolkar sig själv grovft* jaaaaaaaa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra *sitter och k䫡r tablett askar inne p堉CA* Mums.. Zoo och PimPim.. heart PIMPIM!!*galen i pimpim* gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:57 pm
Sostrate Blixtra *sitter och k䫡r tablett askar inne p堉CA* Mums.. Zoo och PimPim.. heart PIMPIM!!*galen i pimpim* gonk heart *ger PimPim till Sostrate*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:58 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:58 pm
=blir glompad, petad och jag vet inte vad... på=... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:59 pm
Blixtra Sostrate Blixtra *sitter och k䫡r tablett askar inne p堉CA* Mums.. Zoo och PimPim.. heart PIMPIM!!*galen i pimpim* gonk heart *ger PimPim till Sostrate* heart Arigatou!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi =blir glompad, petad och jag vet inte vad... på=... neutral *kramar Mushi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Necrofix oni-chan Necrofix nej bara jag den nakna kocken....muhahahhahahah domokun ach sooo *plirar på och petar lite till*...men jag har långa toffsar i mitt hår så jag äger världen mweheheheee...eller nästan iaf 3nodding eek ..*blir pillad på* xp ...... surprised jag vill också ha toffsar crying .....så jag den nakna kocken kan också äga hela världen domokun nänä *skakar på huvudet* mina aya-toffsar *mena på* du får skaffa egna o.o *klappar på huvudet* crying ...... domokun går väl och tar syrrans
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|