Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 251 252 253 254 255 256 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 29, 2006 2:50 am

kittyocean
och, ik word altijd verkouden als het warmer dan 21 graden is XD

huh hoe krijg je dat voor mekaar :S... t is dan juist warm hoor razz
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 3:27 am

Eastvane
kittyocean
och, ik word altijd verkouden als het warmer dan 21 graden is XD

huh hoe krijg je dat voor mekaar :S... t is dan juist warm hoor razz

geen idee XD wordt vaker in de zomer verkouden dan in de winter

On my mind: Nog maar 200 gold en ik kan weer een meubelstuk kopen!!

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 3:56 am

hooikoorts misschien?
on my mind: volgens mij heb ik een wondje op mijn kop. (het doet pijn)
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 4:31 am

Onee hé heeel slecht school begin! m'n rooster moet verandert worden omdat het verkeerde vak eruit is gehaald @_@, en nu moek nogsteeds frans volgen! crying en dan mis ikw eer stuk van aardrijkunde.....DISASTER! crying

LeannaAnne
Vice Captain

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 29, 2006 4:55 am

blech frans zuigt !!!! k haat frans ook.. weg met die taal domokun domokun domokun domokun . aarderijkskunde goeie herinneringen aan XD aldus mijn nickname bij die leraar: hendrick jan de tuinman XD (nee mijn echte naam is niet hendrick noch jan.)
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 7:51 am

(( ik haat aardrijkskunde ik kan er niks
van en frans heb ik nooit gehad xd ))

ani-falcon

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 29, 2006 11:05 am

kassiopeia
hooikoorts misschien?
on my mind: volgens mij heb ik een wondje op mijn kop. (het doet pijn)

Dacht mijn moeder ook al aan; maar het is maar een paar dagen enzo =S Ik wordt ongeveer 3x per jaar echt goed verkouden. Maar ach, ben verder niet ziek, dus who cares?
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 11:50 am

ani-falcon

gelukshebber, ik ben slechte met lijsten leren, en ik mocht er maar 1wegstrepen, in ever waarom heb ik aardrijksunde ingevuklt, overal iedereen die he5t vroeg heb ik Frans gezegt stare
khoop dat ik volgende week al em nieuw rooster krijg! kzal es op de schoolrooster kijken daar zal vast niet verschil in zitten, aknnik beetje bijhouden wat ik allemaal mis enzo. Sjezus morgen meteen rotdag, van 8uur 's morgens tot en met 5overhalf 4! (yes 10de uur is weer geschrapt!)
Ik wil dat er een maand voorbij is! (dan is het vast wel opgelost!

Ownee, ik wil eerst het wekend, en dan nog een maand, ik wil de meeting natuurlijk niet missen h;e!

LeannaAnne
Vice Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 29, 2006 1:15 pm

.~Horsie~Anne~.
ani-falcon

gelukshebber, ik ben slechte met lijsten leren, en ik mocht er maar 1wegstrepen, in ever waarom heb ik aardrijksunde ingevuklt, overal iedereen die he5t vroeg heb ik Frans gezegt stare
khoop dat ik volgende week al em nieuw rooster krijg! kzal es op de schoolrooster kijken daar zal vast niet verschil in zitten, aknnik beetje bijhouden wat ik allemaal mis enzo. Sjezus morgen meteen rotdag, van 8uur 's morgens tot en met 5overhalf 4! (yes 10de uur is weer geschrapt!)
Ik wil dat er een maand voorbij is! (dan is het vast wel opgelost!

Ownee, ik wil eerst het wekend, en dan nog een maand, ik wil de meeting natuurlijk niet missen h;e!

(ik heb aardrijkskunde en frans er allebei uitgegooit XD wat had ik? biologie en duits..)
PostPosted: Wed Aug 30, 2006 2:40 am

Ik vind aarderijkskunde ook niet zo leuk, geef mij maar wiskunde en engels, daar kan ik te minste mee overweg. (wiskunde: 9 engels: 8 ) cool

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 30, 2006 3:15 am

GS en AK snapte ik nooit. Goed, ik snapte de inhoud wel, maar ik leerde het altijd, had geen idee of ik het kende, en had bijna altijd gemiddeld een 7. DAAR snapte ik nou nooit wat van!

Duits, Natuurkunde en Scheikunde moest ik laten vallen gezien mijn gemiddelde cijfer van een 5 of lager =( Natuurkunde en Scheikunde boeide me wel!!
PostPosted: Wed Aug 30, 2006 12:02 pm

On my mind: wiskunde, radialen en graden. Xp

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

ButtonFly

PostPosted: Wed Aug 30, 2006 12:09 pm

Ben gister zo'n beetje huilend in slaap gevallen, omdat ik zo bang was mensen van die kut-opmerkingen gingen maken vandaag (Vandaag was eerste schooldag). Viel allemaal wel mee, maar het was nog maar de eerste dag...

Even over vakken etc... Wat ik wel snapte, maar op mysterieuze wijze toch slecht deed: Aardrijkskunde
Wat ik wel snapte, op mysterieuze wijze fout deed, en geen zin had m'n best voor te doen: Duits

Welke vakken ik haat Leraar/Moeilijk oid: Duits (Leraar), Godsdienst (Leraar), Geschiedenis (Leraar), Scheikunde (Leraar), Gym (Leraar), Tekenen (Leraar).
PostPosted: Wed Aug 30, 2006 12:11 pm

ik heb al na de 2de geen aardrijkskunde meer rolleyes vind het wel ok.. ben wel blij dat iik nog bio heb.. vink het leukste vak.. owh.. en nog ckv, tekenen en handenarbeid vonk leuk.. maarja allemaal maar 1 jaartje gehad he,,

ja scheikunde en natuurkunde vink wel ok.. maar wel balend dat ik enigste meisjes ben van die klas sweatdrop

poessiej

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Aug 30, 2006 12:47 pm

ButtonFly
Ben gister zo'n beetje huilend in slaap gevallen, omdat ik zo bang was mensen van die kut-opmerkingen gingen maken vandaag (Vandaag was eerste schooldag). Viel allemaal wel mee, maar het was nog maar de eerste dag...

Even over vakken etc... Wat ik wel snapte, maar op mysterieuze wijze toch slecht deed: Aardrijkskunde
Wat ik wel snapte, op mysterieuze wijze fout deed, en geen zin had m'n best voor te doen: Duits

Welke vakken ik haat Leraar/Moeilijk oid: Duits (Leraar), Godsdienst (Leraar), Geschiedenis (Leraar), Scheikunde (Leraar), Gym (Leraar), Tekenen (Leraar).

klinkt als de leraren van onze school. op de sk en Lo leraar. dat zijn wel de leuke docenten. :3 Maar de rest is bij ons ook het ergste van het ergste xD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 251 252 253 254 255 256 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games