|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2012 1:33 pm
Hangt ervanaf XD zolang ik ook knoflook en uien heb gegeten vind ik het niet erg, anders vind ik het wel wat minder -.-"
En aangezien mijn vraag van eerder niet beantwoord was stel ik hem nog een keer XD
Wanneer geef jij het op?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2012 2:00 am
eigenlijk te snel XD ik moet eens wat meer proberen
welk weer is het nu bij jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2012 10:50 am
Bewolkt maar droog en ik zie de licht van de zon achter de wolken
Welk vervoersmiddel gebruik jij het meest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2012 4:24 am
Ja hey je hebt het wel tegen een Nederlander he. De fiets!
In een straat wonen Batman en Superman maar tussen hun staat nog een huis. Wie woont er tussen in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2012 1:28 pm
Robin want die wilde een eigen huis~
Welke anime heb jij het laatste gezien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2012 4:57 am
uuuuh.... ehm... je bedoelt echte anime-anime? eeeeh.... jeetje, lang geleden XD sorry, te lang geleden XD ik denk Sailor Moon AMV's....
Whoa, was net te laat. Zal zo Piet's question doen!
Welke anime serie (of gewone serie of film als je geen anime kijkt, wat me sterk lijkt) zal jou altijd nog wel bij blijven?
tja, ik herinner me nog scenes van films die ik lang lang geleden heb gezien. Zoals een jochie van 8-12 ofzo die ter dood veroordeeld werd, omdat hij zwart was en met blanke meisjes had gepraat. En die meisjes werden later dood teruggevonden.... die blik voor dat allerlaatste moment...
En dan nog mijn vraag, mocht iemand hem zien: hoeveel banen kan jij achter elkaar zwemmen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2012 4:57 am
@ menketi: de Buurman (spreek uit als man in engels, ha ha!)
Laatste was een aflevering Aquarion Evol! "GATAI!" lol
Welke anime serie (of gewone serie of film als je geen anime kijkt, wat me sterk lijkt) zal jou altijd nog wel bij blijven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 12:12 pm
herhaling van ^^ XP
tja, ik herinner me nog scenes van films die ik lang lang geleden heb gezien. Zoals een jochie van 8-12 ofzo die ter dood veroordeeld werd, omdat hij zwart was en met blanke meisjes had gepraat. En die meisjes werden later dood teruggevonden.... die blik voor dat allerlaatste moment...
En dan nog mijn vraag, mocht iemand hem zien: hoeveel banen kan jij achter elkaar zwemmen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 1:23 pm
Geen. Ik kan namelijk niet zwemmen. En om gelijk maar alle verbazing voor te zijn zal ik gelijk uitleggen waarom: ik ben als kindje ooit een keer bijna verdronken, waardoor ik sindsdien behoorlijke waterangst heb. Ik raak al lichtelijk in paniek als water verder dan mijn navel komt. Ik heb echter wel het besluit genomen dat ik deze zomer (mits ik een baantje kan vinden, want zwemlessen zijn prijzig) het toch ga leren en mijn angst ga proberen te overwinnen. Ik vind het zo onderhand wel eens tijd om één heel negatieve ervaring niet langer toch een klein deel van mijn leven te laten beheersen.
Gebruik je handcrème?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 7:34 am
Wilder Wein MCMXCII Geen. Ik kan namelijk niet zwemmen. En om gelijk maar alle verbazing voor te zijn zal ik gelijk uitleggen waarom: ik ben als kindje ooit een keer bijna verdronken, waardoor ik sindsdien behoorlijke waterangst heb. Ik raak al lichtelijk in paniek als water verder dan mijn navel komt. Ik heb echter wel het besluit genomen dat ik deze zomer (mits ik een baantje kan vinden, want zwemlessen zijn prijzig) het toch ga leren en mijn angst ga proberen te overwinnen. Ik vind het zo onderhand wel eens tijd om één heel negatieve ervaring niet langer toch een klein deel van mijn leven te laten beheersen.
Gebruik je handcrème? Nope, moet dat :p? Zou je ooit een blind date doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 10:58 am
Wilder Wein MCMXCII Geen. Ik kan namelijk niet zwemmen. En om gelijk maar alle verbazing voor te zijn zal ik gelijk uitleggen waarom: ik ben als kindje ooit een keer bijna verdronken, waardoor ik sindsdien behoorlijke waterangst heb. Ik raak al lichtelijk in paniek als water verder dan mijn navel komt. Ik heb echter wel het besluit genomen dat ik deze zomer (mits ik een baantje kan vinden, want zwemlessen zijn prijzig) het toch ga leren en mijn angst ga proberen te overwinnen. Ik vind het zo onderhand wel eens tijd om één heel negatieve ervaring niet langer toch een klein deel van mijn leven te laten beheersen.
Jammer dat we ver uit elkaar wonen, want ik had je graag geholpen (ik ben immers ook zwemdocente wink ) Ik heb een blind date gedaan. Het was wel leuk, maar klikte niet Lekkerste dip voor chips?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 11:51 pm
By far: Guacamole! 4laugh
Leukste vakantieland in Europa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 11:40 am
Nederland en met name de waddeneilanden XD Ja, patriot hier XP
Waar ben jij zondag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 9:41 pm
Op me werk crying crying crying crying crying crying
Dus niet op de EFF...
Wat voor kleur handdoek heb je voor het laatst gebruikt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|