|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:23 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-? Inget... bara inget... gonk Jag ska bara lägga ner det där ämnet och skita i det för resten av mitt liv. Men stackars Jetz. gonk Ja eller hur. Ja. Du måste bara acceptera att det är som det är just nu. *Klappa på huvudet* Jag vill inte! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jaha, men jag har ingen framtid, så det är okej att va synsk för mig Har du ju. neutral Bevisa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan magiskot ? O.o*drar i sitt hår* ...erm...kanske haha tackar tackar *bugar fint*..fast jag har ingen bil så det är lite onödigt xp Ska färga håret. Därför sitter jag och snappar upp allt som låter snyggt. domokun whee oO Njaaa. Man det kan ju vara bra ändå. Isf du skulle få för dig att låna någons bil eller så. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:25 pm
Någon som har ett tips på vilken serie man kan kolla på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:25 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jaha, men jag har ingen framtid, så det är okej att va synsk för mig Har du ju. neutral BevisaImorgon. razz Nästa timme. Nästa minut. Nästa sekund.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:26 pm
Sostrate Någon som har ett tips på vilken serie man kan kolla på? FINAL FANTASY UNLIMITED.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Någon som har ett tips på vilken serie man kan kolla på? FINAL FANTASY UNLIMITED. Njah, kollade en bit av den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:27 pm
Sostrate Någon som har ett tips på vilken serie man kan kolla på? saiyuki!...öööh..och wolfsrain...och naruto *räknar upp på fingrarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:27 pm
Men lilla Jetzy. Varför inte? Det kan väl inte vara så svårt att acceptera något så simpelt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:29 pm
oni-chan Sostrate Någon som har ett tips på vilken serie man kan kolla på? saiyuki!...öööh..och wolfsrain...och naruto *räknar upp på fingrarna* Jag har de 8 f?a episoderna av reload whee myao gojyo!!! heart wolfs rain h嬬er jag faktiskt p堡tt leta efter ^^ Myum...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Men lilla Jetzy. Varför inte? Det kan väl inte vara så svårt att acceptera något så simpelt? Ja. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:30 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jaha, men jag har ingen framtid, så det är okej att va synsk för mig Har du ju. neutral BevisaImorgon. razz Nästa timme. Nästa minut. Nästa sekund. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|