|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:14 pm
Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:15 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk. YAY xd *Skutta av lycka* xd Jag skulle aldrig vilja va synsk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:15 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk. YAY xd *Skutta av lycka* xd Jag skulle aldrig vilja va synsk. Why not?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:16 pm
oni-chan gissa vem som klarade körkortet \m/^.^\m/ Kanske oni-chan? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:16 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-? Inget... bara inget... gonk Jag ska bara lägga ner det där ämnet och skita i det för resten av mitt liv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:17 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk. YAY xd *Skutta av lycka* xd Jag skulle aldrig vilja va synsk. Why not?För jag vill inte förstöra framtiden. Det ska komma av sig självt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:18 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-? Inget... bara inget... gonk Jag ska bara lägga ner det där ämnet och skita i det för resten av mitt liv. Men stackars Jetz. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Waah, serien är slut!!!!!!! gonk *sörjer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-? Inget... bara inget... gonk Jag ska bara lägga ner det där ämnet och skita i det för resten av mitt liv. Men stackars Jetz. gonk Ja eller hur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:19 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk. YAY xd *Skutta av lycka* xd Jag skulle aldrig vilja va synsk. Why not?För jag vill inte förstöra framtiden. Det ska komma av sig självt. Jaha, men jag har ingen framtid, så det är okej att va synsk för mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:20 pm
Petsy Jaha, men jag har ingen framtid, så det är okej att va synsk för mig Har du ju. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:21 pm
Chibi Strawberry Svart och r? oO Vad magiskt. Grattis till k?rtet iaf. ^^ magiskot ? O.o*drar i sitt hår* ...erm...kanske haha tackar tackar *bugar fint*..fast jag har ingen bil så det är lite onödigt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:22 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying oO Ha-? Inget... bara inget... gonk Jag ska bara lägga ner det där ämnet och skita i det för resten av mitt liv. Men stackars Jetz. gonk Ja eller hur. Ja. Du måste bara acceptera att det är som det är just nu. *Klappa på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|