|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:07 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO Detta är ju bara konstigt. Känner ju inte din mor heller. Eller? Nje. ._.; Njae, men alltså det var lite konstigt att du skrev att din älsking gick och sov precis när min farsa gick och sov. xd Så då började jag undra. xd Haha. Satt han vid datorn innan han gick och lade sig? oO;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:07 pm
hmm *sticker in huvudet genom dörren och ser sig omkring*...det var inte alls 3 år sen man var här sist nä *host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:08 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Yää, och ännu en gång har Jetson klarat sig undan Holy crap ye--... vad kallade du mig precis? <. < Jetson.... Damn you..... Hehu.. xp lol stare Mrrf. Aja, whatever. Hihi.. ninja HIHI:A PÅ DU! scream .. *Forts䴴er Hihi:a* 3nodding Bra. whee o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO Detta är ju bara konstigt. Känner ju inte din mor heller. Eller? Nje. ._.; Njae, men alltså det var lite konstigt att du skrev att din älsking gick och sov precis när min farsa gick och sov. xd Så då började jag undra. xd Haha. Satt han vid datorn innan han gick och lade sig? oO; Jepp det gjorde han.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan hmm *sticker in huvudet genom dörren och ser sig omkring*...det var inte alls 3 år sen man var här sist nä *host* I remember you~ ! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:09 pm
Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:09 pm
hallå! blaugh *rullar in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:10 pm
Chibi Strawberry oni-chan hmm *sticker in huvudet genom dörren och ser sig omkring*...det var inte alls 3 år sen man var här sist nä *host* I remember you~ ! eek O.O *pekar på* le gasp! whee I am remembered! *happydance*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:11 pm
Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO Detta är ju bara konstigt. Känner ju inte din mor heller. Eller? Nje. ._.; Njae, men alltså det var lite konstigt att du skrev att din älsking gick och sov precis när min farsa gick och sov. xd Så då började jag undra. xd Haha. Satt han vid datorn innan han gick och lade sig? oO; Jepp det gjorde han. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:12 pm
oni-chan O.O *pekar på* le gasp! whee I am remembered! *happydance* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:13 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy o_o .. Jag måste va synsk! Jag visste att du skulle skriva det Näe, det är bara för att jag alltid skriver så. Förstör inte allt nu vah!!! crying taskmört!Men okej då. xp Du är synsk. YAY xd *Skutta av lycka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:13 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO Detta är ju bara konstigt. Känner ju inte din mor heller. Eller? Nje. ._.; Njae, men alltså det var lite konstigt att du skrev att din älsking gick och sov precis när min farsa gick och sov. xd Så då började jag undra. xd Haha. Satt han vid datorn innan han gick och lade sig? oO; Jepp det gjorde han. xp Men om du är det... betyder det att ha--.... AAAGH!!!! eek crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|