|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:15 pm
Petsy Sostrate Petsy ..Fy vad smart du är gonk I knoow cool xd >o< Ojättvist! Du ser bra ut, du är smart, du kan rita.. och.. du har en dunkudde!!! crying gonk cry Du har allt jag inte har!Jag är egentligen inte smart och ser inte bra ut xd Och rita kan jag nog, men bara ibland...jag måste ha sådana speciella dagar XDDD det enda jag har isåfall är min dunkudde gonk *kramar sin dunkudde*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:17 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy ..Fy vad smart du är gonk I knoow cool xd >o< Ojättvist! Du ser bra ut, du är smart, du kan rita.. och.. du har en dunkudde!!! crying gonk cry Du har allt jag inte har!Jag är egentligen inte smart och ser inte bra ut xd Och rita kan jag nog, men bara ibland...jag måste ha sådana speciella dagar XDDD det enda jag har isåfall är min dunkudde gonk *kramar sin dunkudde* Du har nåt jag inte har iaf crying *snyft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:21 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy ..Fy vad smart du är gonk I knoow cool xd >o< Ojättvist! Du ser bra ut, du är smart, du kan rita.. och.. du har en dunkudde!!! crying gonk cry Du har allt jag inte har!Jag är egentligen inte smart och ser inte bra ut xd Och rita kan jag nog, men bara ibland...jag måste ha sådana speciella dagar XDDD det enda jag har isåfall är min dunkudde gonk *kramar sin dunkudde* Du har nåt jag inte har iaf crying *snyft**delar kudden i tv堤elar och syr ihop de ?a 䮤erna* Dunkudde? whee eek 4laugh omg! yay! i love you!!! heart *kramar dunkudden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:22 pm
*Sitter och petar på sina Elrond'iska ögonbryn* Hmm.. xo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:26 pm
Petsy Ok......... sluta spamma. eek xp Jag spammar inte scream Jag spannar! xd Ok. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:29 pm
Petsy eek 4laugh omg! yay! i love you!!! heart *kramar dunkudden* ,..... xd Me or ze pillowh <_>;;XDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:29 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok......... sluta spamma. eek xp Jag spammar inte scream Jag spannar! xd Ok. xp Just det, duuuh..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|