|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:35 am
Pff haast nooit koppijn ofzo, maar stond vanmorgen op en boem, neus vol, koppijn, keelpijn.
Nu 's avonds nog steeds... vooral koppijn word nu toch wel irritant. En sja bij me vriend konde we de asprientjes niet vinden, nu inmiddels thuis kan ik ook niet bij de asprientjes want die liggen in me moeders kamer. Me moeders kamer zit een slot op omdat ze op vakantie is..
Grrrrrr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:32 pm
Eindelijk weer een nieuwe manga erbij! Nog maar 1 Full Moon Manga, en ik heb de serie compleet!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 5:08 am
kittyocean XDmaster4 BolleHenk kittyocean XDmaster4 BolleHenk Ok het betekent dat je gewoon fokking lui bent en nergens zin in hebt. kijk dat begrijp ik XD helaas klopt het niet =S Als je lusteloos bent, heb je geen energie om iets te doen, en heb je nergens zin in. Je bent niet per se lui, meestal ben je zelfs niet lui. Je bent lui als je op de zondag op de bank ligt te gamen terwijl het prachtig weer is, maar je liever gaat gamen omdat op dit moment makkelijker is. Je bent lusteloos als je op zondag op de bank ligt en alles wat je bedenkt gewoon te veel is op het moment. De gedachte alleen lijkt al energie weg te slurpen. Details details. komt het niet ongeveer op hetzelfde neer ?? XD on my mind : eerste school dag was wel leuk eigenlijk vet flink gelache ook wel Nee, er zit een groot verschil tussen lusteloos en lui. Lui heb je zelf in de hand, lusteloos niet. lusteloos ook. alles wat je zelf doet heb je zelf in de ahnd denk ik. net als de meetse emoties. en gamen op de bank hoeft niet lui te zijn, het kan ook je hobby zijn. i toy bv is ook niet lui.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 5:18 am
Lusteloos ben je al, en dan moet je nog jezelf zo ver krijgen toch wat te gaan doen. Maar goed, je snapt heus wel wat ik bedoel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:56 pm
Blijkbaar heb ik nu al geluk van de wereld. Vorige week was ik al blij met een Wooden Trunk. Gisteren kwam daar nog eens een Pink en Blue Magical Giftbox bij en een Wooden Trunk en vandaag nog eens een Pink Giftbox. Dit begint langzamerhand bizar te worden, aangezien heel veel andere mensen in een jaar nog geen enkele rare event hebben gezien.
En vorige week ook nog een jong poesje gekregen van 7 week oud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 3:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:24 am
ll Eurynome ll Blijkbaar heb ik nu al geluk van de wereld. Vorige week was ik al blij met een Wooden Trunk. Gisteren kwam daar nog eens een Pink en Blue Magical Giftbox bij en een Wooden Trunk en vandaag nog eens een Pink Giftbox. Dit begint langzamerhand bizar te worden, aangezien heel veel andere mensen in een jaar nog geen enkele rare event hebben gezien.
En vorige week ook nog een jong poesje gekregen van 7 week oud. ZOMG! Kitties = Supah Kawaiii!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:49 am
•♥• Er gaat een link rond he, die je je rare events geeft als je die gemist heb. door de nieuwe layout komt het boor dat mensen hun pakje niet zien, geen uitroepeteken krijgen er er geen link onder aan het scherm verschijnt... oftewel geen idee dat je er een gehad heb. Hij staat in het problemen sticky in het q&a forum heel veel mensen hebben na het klikken spontaan een rare event in hun inventory. 3nodding •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 7:50 am
wtf Purpilish Pimpette..... ani ...... falcon ....... heb ik iets gemist :S ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 11:02 am
whats on my mins: hatsjoe verkouden zijn is zo irri
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 1:02 pm
xXxmizxXx whats on my mins: hatsjoe verkouden zijn is zo irri moet je je wat warmer aankleden wink *sorry, kon hem niet laten XD Hele flauwe avi-grap XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 3:19 pm
xXxmizxXx whats on my mins: hatsjoe verkouden zijn is zo irri pffff had ik ookal zo'n last van..... ineens van 30 graden + naar dit kikkerlandje wat met een beetje mazzel de 15 haalt crying ... ik wil teruuuuugggggg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 10:45 am
och, ik word altijd verkouden als het warmer dan 21 graden is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 12:45 am
*yawn*
En waarom heb ik altijd zoveel pech met mp3 players? Wat doe ik toch fout?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 2:46 am
Vandaag kennis gemaakt met m'n nieuwe klas. Ik kan nog niet echt van iedereen hoogte krijgen. maar volgens mij wordt het jaar wel ok. WTF ********* ze nou weer bedacht? Als je een aula uur hebt moet je in het straflokaal (Ook weer nieuwe, sheesh) gaan zitten om daar huiswerk te gaan maken? 0.o heeft die *** van een Stadt zeker weer bedacht. In zijn hoofd is hij perfect, heeft altijd gelijk en de rest is dom... Eikel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|