|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 5:58 am
Juuhuu,enää viikkoa Itävallassa ja sitten lähden seikkailemaan Romaniaan ja Bulgariaan viikoksi. Sen jälkeen olisikin vuorossa paluu arkeen ja Suomeen...mikä tuntuu jo ihan hyvältä ajatukselta. Ainakin pääsen nukkumaan lämpimään sänkyyn neljän kylmän kuukauden jälkeen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 8:36 am
Löysin tässä äsken jotenkin sivuston nimeltä GaiaOnlineSucks.com.
Huvittaava materiaalia missä selvästi joku bannit saanut henkilö, jonka elämä perustuu muutenkin virtuaalimaailmaan, on suuttunut ja omistanut elämänsä nettisivustojen mollaamiseen.
Aika surullista, jos minulta kysytään. neutral
[lääkehourut]Enään viikko ja pari päivää niin mie pääsen taas elämään normaalia elämää! 3nodding (söin muuten äsken eilen tekemäämme HELVETIN hyvää lasagnea. Tulkaa ottamaan sitä vielä kun sitä on! Tervetuloa!) [/lääkehourut]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 1:01 am
25pv sitten risteilylle.
Parempi puoliskoni oli jostain repinyt lahjakortin Viking Linen miniristeilylle Turusta Tukholmaan. Sinne me sitten menemme. Ihan jea. Varsinkin kun itse risteilyn kokonais hinta on ymmärtääkseni pyöreästi nolla euroa... xd
Tekeekin hyvää päästä hieman juhlistamaan itseään ja olemassaoloa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 12:57 pm
Ajattelinpas tässä vaihtaa huomenna (kun on vähemmän väsynyt ja enemmän aikaa) oman näppäimistöni dvorakiin.
Miksi?
Se mitä itse olen kuullut ergonomiasta ja käytännöllisyydestä vakuuttaa minut jo täysin, joten miksi ei.
Qwertyllä on muutenkin ollut jotenkin aina niin hankala kirjoittaa mielestäni..... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 6:46 am
Ite olen kanssa miettinyt tuota dvorak näppiksen vaihtoa, mutta kirjotan sen verran nopeasti tällä qwertyllä että epäilen sen tuovan oikeasti mitään lisähyötyä mulle. Varsinkin kun uuden näppäimistön opetteluun menisi taas aikaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 7:01 am
Lilygwen Ite olen kanssa miettinyt tuota dvorak näppiksen vaihtoa, mutta kirjotan sen verran nopeasti tällä qwertyllä että epäilen sen tuovan oikeasti mitään lisähyötyä mulle. Varsinkin kun uuden näppäimistön opetteluun menisi taas aikaa. Nyt sen vaihdoksen tein, ja saa nähdä koska osaan taas kirjottaa xd (yllä olevan tekstin kirjottamiseen meni sangen kauan, notta joo.... sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 12:57 pm
tässäpä yksi ylioppilasehdokas miettii, olisiko parempi kirjoittaa koneella erillisessä tilassa vai kynällä muiden seassa?
tietokoneen käyttäminen olisi fyysisesti parempi, mutta erillisessä tilassa henkiset paineet on kovemmat. neutral
apuva..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 5:33 pm
tuitu tässäpä yksi ylioppilasehdokas miettii, olisiko parempi kirjoittaa koneella erillisessä tilassa vai kynällä muiden seassa? tietokoneen käyttäminen olisi fyysisesti parempi, mutta erillisessä tilassa henkiset paineet on kovemmat. neutral apuva..? Kertovat että aina kynällä parempi. En tosin tiedä, joten niin... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 3:50 am
Risteilyn saldo:
Kolme koppaa Doppelbockia ja pullo Bailey'sia.
Pelkään tajuntani puolesta. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 01, 2008 8:26 am
Tämä tyttö lähtee huomenna Mumbaihin,Intiaan viikoksi. Jiihaa!! xd Kyseessä kuitenkin opintomatka,joten ei sei han pelkkää lomailua ole se meidän reissu.
En ottanut malarialääkitystä,toivottavasti en sitä saa taikka sitten jotain muuta inhaa pöpöä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 02, 2008 1:50 am
Carmen LaVihta Tämä tyttö lähtee huomenna Mumbaihin,Intiaan viikoksi. Jiihaa!! xd Kyseessä kuitenkin opintomatka,joten ei sei han pelkkää lomailua ole se meidän reissu. En ottanut malarialääkitystä,toivottavasti en sitä saa taikka sitten jotain muuta inhaa pöpöä. Ymmärtääkseni todennäköisin uhka on ennemmin ameeba. Siksipä pullo vesi on kaveri. 3nodding Sisko kun nappas semmosen kun kävi itse Intiassa. Itse tosin en uskaltaisi lähteä ilman malarialääkitystä... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 4:03 am
Pääsisipä itsekin taas matkailemaan jonnekin, jos vaihteeksi vaikka vähän aurinkoisemmille rannoille. Kaupunkilomat eivät ole ihan minun juttuni... ...toisaalta kummasti näissä peruslomakohteissa se kaupunki on yhdistetty rantaan, joten samapa tuo... stare
Tai sitten jotain historianörtteilyyn sopivaa. Raunioita jne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 10:33 am
Terveiset Mumbaista, Intiasta. Takaisin selviydyin, matkamuisto pieni flunssa. Ryhmän muut jäsenetkin sairastivat flunssaa, ja pari ripulitapaustakin ilmeni. Melko saastainen paikka se Mumbai, mutta oli sillä kyllä nätti puolensakin(kunhan pääsi riittävän kauas 100 000 ihmisen slummikylästä).Eleltiin viisi ekaa päivää oikeassa ghettossa ennen kuin siirryttiin viiden tähden hotelliin, Oberoihin.
Mumbain taksikusit ovat ihan mielipuolia,eikä niissä takseissa ole vilkkua,sivupeilejä eikä turvavöitäkään. Mutta vauhtia niissä piisaa sen verran,että mullakin jalat tärisi ekan reissun jälkeen. Ja tienylitys oli joka kerta yhtä leikkimistä kuoleman kanssa. gonk
Mua pyydettiin myös Bollywood-leffaan parikin kertaa. 3nodding Palkka vaan oli tosi surkea(500ruplaa 12h=alle 10e),joten kieltäydyin kunniasta. cool
Saas nähdä saanko mie sen malarian,kun havaitsin eilen muutaman hyttysenpistoksen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:40 pm
Carmen LaVihta Mumbain taksikusit ovat ihan mielipuolia,eikä niissä takseissa ole vilkkua,sivupeilejä eikä turvavöitäkään. Mutta vauhtia niissä piisaa sen verran,että mullakin jalat tärisi ekan reissun jälkeen. Ja tienylitys oli joka kerta yhtä leikkimistä kuoleman kanssa. gonk Wipeout IRL biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 2:33 pm
Hah! Huomenna teen rastat.
Olen kyllästynyt normaaleihin hiuksiini ja ajattelin leikata ne pois.
Tosin ensin rastat. Saanpa kokea senkin puolen. Ja jos ne toimii miulle, niin voin sitten pitää ne. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|