|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:40 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Jaa det är han! xp Hans råtta/mus Emil ochså. 3nodding Oh.. *.* Du är värd guuld om du gör det! whee heart Ahh. Den är så grön och gullig. razz heart .___.; Anyhow, han heter Scott Swalwell. Han blev ju typ förgiftad av dom där bären. gonk Fast han var söt ändå. xp Jag känner igen Swalwell... o.o Jag vill ha det där fenix ögat eller vad det nu än hette! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:41 am
jiminijon Estub jiminijon Estub jaja äter ramen nu smile .. du da? bara bra,och gör ingenting..är du sleepy eller? >.>? om du är det så tycker jag att du tar lite tea ..det brukar göra mig pig ja det är jag.och jag dricker just nu te 3nodding ^.^ goodi ..hehe ska göra tea nu brb :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:42 am
Linka Spirit Han blev ju typ förgiftad av dom där bären. gonk Fast han var söt ändå. xp Jag känner igen Swalwell... o.o Jag vill ha det där fenix ögat eller vad det nu än hette! xd Jaa. whee Han passade rätt bra som vit och grön. :\ <.< Jaså.. Heehee. No. Jag vill ha det! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:42 am
iiik!*springer*.....ska gå ses..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:45 am
jiminijon iiik!*springer*.....ska gå ses.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:46 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Han blev ju typ förgiftad av dom där bären. gonk Fast han var söt ändå. xp Jag känner igen Swalwell... o.o Jag vill ha det där fenix ögat eller vad det nu än hette! xd Jaa. whee Han passade rätt bra som vit och grön. :\ <.< Jaså.. Heehee. No. Jag vill ha det! gonk xp Mjo.. Fast lite elakt att färga den grön egentligen.. sweatdrop Då tar jag skeppet! domokun Massor med fångar till mig! domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:48 am
Linka Spirit Mjo.. Fast lite elakt att färga den grön egentligen.. sweatdrop Då tar jag skeppet! domokun Massor med fångar till mig! domokun xp Faktiskt. :\ Jag vill ha Captain Long John Silver! Jag kan ta piraterna istället. whee Får åka till ön och hämta dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:55 am
JA!! Captain Long John Silver's fru. *Pekar på sig själv* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Linka Spirit Mjo.. Fast lite elakt att färga den grön egentligen.. sweatdrop Då tar jag skeppet! domokun Massor med fångar till mig! domokun xp Faktiskt. :\ Jag vill ha Captain Long John Silver! Jag kan ta piraterna istället. whee Får åka till ön och hämta dom. Mjo.. Stackars råtta/mus.. gonk Bleh.. .__. Då skaffar jag egen besättning! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:56 am
Chibi Strawberry JA!! Captain Long John Silver's fru. *Pekar på sig själv* xd Kungen är här. domokun *peka på sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry JA!! Captain Long John Silver's fru. *Pekar på sig själv* xd AAAAHHHHHHHHH!!!!!! gonk VA ÄKLIG DU EEE!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Mjo.. Stackars råtta/mus.. gonk Bleh.. .__. Då skaffar jag egen besättning! xp Jaa. gonk Du kan väl ta Hans Peter och dom där som besättning. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|