|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:01 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Ja det kan man!!! xd Iallafall n䲠man skrattar j䴴mycket och typ inte kan andas <_<;? Ajo, så sant så. xd Hehe. Petsy: Men jag har redan skrivit det åt dig! MUAHAHAHA! Gl?et stare du f岠inte ens ett litet korv?av mina 䧯delar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:03 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:04 pm
Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Jäkla snålkråka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det 䲠jag inte allls deh!!!*l崥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*NÄÄÄ!!! gonk XDDDD Wah! *kramar sin bild* o! jo jo jo jo joooou! *lipa* What the ._. den är miiin!NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!*börjar också att lipa* Duu!!den är mein!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:05 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sostrate Ja det kan man!!! xd Iallafall n䲠man skrattar j䴴mycket och typ inte kan andas <_<;? Ajo, så sant så. xd Hehe. Petsy: Men jag har redan skrivit det åt dig! MUAHAHAHA! Gl?et stare du f岠inte ens ett litet korv?av mina 䧯delar!Men 奥h! gonk Vad tr嫩g du 䲮 *kastar bort det skrivna testamentet* .. *Peka på* Haha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:07 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Jäkla snålkråka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det 䲠jag inte allls deh!!!*l崥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*NÄÄÄ!!! gonk XDDDD Wah! *kramar sin bild* o! jo jo jo jo joooou! *lipa* What the ._. den är miiin!NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!*börjar också att lipa* Duu!!den är mein!! Bevisa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:09 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Jäkla snålkråka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det 䲠jag inte allls deh!!!*l崥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*NÄÄÄ!!! gonk XDDDD Wah! *kramar sin bild* o! jo jo jo jo joooou! *lipa* What the ._. den är miiin!NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!*börjar också att lipa* Duu!!den är mein!! Bevisa xd Det st岠Sostrate p堤en! domokun !!!O__O .. Fy vad smart du är gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:11 pm
Petsy ..Fy vad smart du är gonk I knoow cool xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:14 pm
Sostrate Petsy ..Fy vad smart du är gonk I knoow cool xd >o< Ojättvist! Du ser bra ut, du är smart, du kan rita.. och.. du har en dunkudde!!! crying gonk cry Du har allt jag inte har!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|