|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:51 pm
Sostrate Chibi Strawberry Får så ont i huvudet av lampan som lyser mig i ansiktet. >__< vrid på lampan så att ljuset inte kommer direkt på dig? sweatdrop Det är smart! Så gör jag! surprised Bevis på vilken låg IQ jag har. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:51 pm
Jäkla snålkråka! gonk .. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:53 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt på golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne då? Han är på sjukhuset jämt sad Aha, inte bra. o. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:53 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Får så ont i huvudet av lampan som lyser mig i ansiktet. >__< vrid på lampan så att ljuset inte kommer direkt på dig? sweatdrop Det är smart! Så gör jag! surprised Bevis på vilken låg IQ jag har. xp XD Njae
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:54 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt på golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne då? Han är på sjukhuset jämt sad Aha, inte bra. o. < Ne.. Och snart ska nog jag till sjukhuset ._. *ta fram papper och penna och skriva testamente*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:55 pm
Petsy Jäkla snÃ¥lkrÃ¥ka! gonk .. xd Nääää!!!! gonk Det är jag inte allls deh!!!*låter som en liten unge* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:55 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt på golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne då? Haha!!*lider av andn?DDDD Petsy: ITSCH MINE!! eek domokun xd ! Kan man ens göra det? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:56 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt pÃ¥ golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne dÃ¥? Haha!!*lider av andn?DDDD Petsy: ITSCH MINE!! eek domokun xd ! Kan man ens göra det? xp Ja det kan man!!! xd Iallafall när man skrattar jättemycket och typ inte kan andas <_<;?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:57 pm
Sostrate Petsy Jäkla snÃ¥lkrÃ¥ka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det ä² jag inte allls deh!!!*lå´¥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:57 pm
Petsy Ne.. Och snart ska nog jag till sjukhuset ._. *ta fram papper och penna och skriva testamente* Ouf. > .o No need.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:58 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Ne.. Och snart ska nog jag till sjukhuset ._. *ta fram papper och penna och skriva testamente* Ouf. > .o No need. Joo.. Jag klarar mig inte utan njurar crying eller gör jag? x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:58 pm
Petsy Sostrate Petsy Jäkla snÃ¥lkrÃ¥ka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det ä² jag inte allls deh!!!*lå´¥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*NÄÄÄ!!! gonk XDDDD Wah! *kramar sin bild*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:59 pm
Sostrate Ja det kan man!!! xd Iallafall nä² man skrattar jä´´mycket och typ inte kan andas <_<;? Ajo, sÃ¥ sant sÃ¥. xd Hehe. Petsy: Men jag har redan skrivit det Ã¥t dig! MUAHAHAHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 2:01 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Jäkla snÃ¥lkrÃ¥ka! gonk .. xd N䤤䡡!! gonk Det ä² jag inte allls deh!!!*lå´¥r som en liten unge* xd Jooo! xd *tar bilden i din sig* heart _ heart *avguda*NÄÄÄ!!! gonk XDDDD Wah! *kramar sin bild* o! jo jo jo jo joooou! *lipa* What the ._. den är miiin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|