|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:41 pm
Petsy *Fattar inte* .. .. Oh! dunkudde! xd *är seg* x_x Hahaha xd jaoo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Jag vet. Jag vet. xd *klapp på huvudet* Petsy: Eh?? eek Är han min kusin? o.o Woah, nice. Klart, duh.. xd sweatdrop Och det får jag veta nu... Visste du inte det? o.oEeh..... n䮠 sweatdrop Nähä.. o_< Men nu vet du 3nodding Jepp det gör jag. xp Önskar att hans brorsa kunde komma hit till Sverige. sad Vaffö? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:42 pm
Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy *Titta på Straw's sig* .. Försöker han fly? x_x; Eller är det mina ögon som blivit taskiga? Yeah. Han vill till nödutgången. razz Meh, Schysst då xd Jag vet. Otroligt. xp *Host*Men med tanke på att du försöker ta hans svans så.. sweatdrop xp *Host*Man yeah. eek När jag tänker på det. Budskapet med bilden är att jag kanske är kär i hans svans eller nåt. oO; Dame. Haha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:43 pm
Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:43 pm
Sostrate Petsy *Fattar inte* .. .. Oh! dunkudde! xd *är seg* x_x Hahaha xd jaoo *vill ha en dunkudde* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:46 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:47 pm
Jetzudan Rebirth F?tt det var l䮧esen jag s姠honom? Jaha.. Jag skulle vilja träffa min kusin, som är döende.. sweatdrop sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:47 pm
Petsy Sostrate Petsy *Fattar inte* .. .. Oh! dunkudde! xd *är seg* x_x Hahaha xd jaoo *vill ha en dunkudde* xp *Har en dunkudde* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:48 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt på golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:49 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy *Fattar inte* .. .. Oh! dunkudde! xd *är seg* x_x Hahaha xd jaoo *vill ha en dunkudde* xp *Har en dunkudde* ninja Gimmeee.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:50 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Eeek! eek XD mawmaw!!! gonk xd PAWPAW!!!1!!!1 XD MAWPAW!!! xd ! *rullar runt på golvet skrattandes* Petsy: Ouch. o. < Varför kan du inte träffa honom/henne då? Han är på sjukhuset jämt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|