|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:00 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun Noo! gonk Inte dra. .. *Kramar scarfen istället* xp heart Yey. No blir den glad. Heh :3Så, hur mår du då? Både bra å dåligt.. ;s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:02 pm
Moofasa ;O Är det bra eller dåligt? o.o xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:05 pm
Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dåligt att ha problem med njurarna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dåligt att ha problem med njurarna?O_O Dåligt....?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:10 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dåligt att ha problem med njurarna?O_O Dåligt....? .. Aj då o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:14 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dåligt att ha problem med njurarna?O_O Dåligt....? .. Aj då o.oAjo. Jag vet ju inte. o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:15 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dåligt att ha problem med njurarna?O_O Dåligt....? .. Aj då o.oAjo. Jag vet ju inte. o_< ..Nähä Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:17 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dÃ¥ligt att ha problem med njurarna?O_O DÃ¥ligt....? .. Aj dÃ¥ o.oAjo. Jag vet ju inte. o_< ..Nähä Själv dÃ¥?Jo med mig är det väl bra. ;O Lite ledsen att min farbrors son åkte bort idag. Men glad att han ska komma tillbaka nästa vecka. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:21 pm
oO; Min syrsa sa så. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:24 pm
Chibi Strawberry oO; Min syrsa sa så. domokun Sen när kan syrsor snacka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:24 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO; Min syrsa sa så. domokun Sen när kan syrsor snacka? Syrsor. xd Jag menade förstås syrra. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Moofasa ;O IJ det bra eller d嬩gt? o.o xp .. Jag vet inte >_> Är det bra eller dÃ¥ligt att ha problem med njurarna?O_O DÃ¥ligt....? .. Aj dÃ¥ o.oAjo. Jag vet ju inte. o_< ..Nähä Själv dÃ¥?Jo med mig är det väl bra. ;O Lite ledsen att min farbrors son åkte bort idag. Men glad att han ska komma tillbaka nästa vecka. razz Ooookay.. <>.<>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:26 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO; Min syrsa sa sÃ¥. domokun Sen när kan syrsor snacka? Syrsor. xd Jag menade förstÃ¥s syrra. xD MEN SÄG DET DÅ! scream xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|