|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:21 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN! .. Tar på mig en hatt bara xp .. duuuh..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:25 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN! .. Tar på mig en hatt bara xp .. duuuh..Aha... jo... det var väl smart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:31 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:34 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN! .. Tar på mig en hatt bara xp .. duuuh..Aha... jo... det var väl smart. *Ta p堳ig sin AFK* whee gonk AGH! *d? Eh? o_O *Återuppliva*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:38 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN! .. Tar på mig en hatt bara xp .. duuuh..Aha... jo... det var väl smart. *Ta p堳ig sin AFK* whee gonk AGH! *d? Eh? o_O *Återuppliva*Du har allt som inte jag har. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:39 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy WAAH!! gonk Vad gör duu!! Biter i ditt hår. domokun Eh, jaha. Gör det du, hatar mitt hår ändå xp Skulle du hellre vara.... FLINTSKALLIG?! eek domokun Dun dun DUUUN! .. Tar på mig en hatt bara xp .. duuuh..Aha... jo... det var väl smart. *Ta p堳ig sin AFK* whee gonk AGH! *d? Eh? o_O *Återuppliva*Du har allt som inte jag har. crying Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:43 pm
Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:47 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:50 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun Noo! gonk Inte dra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:51 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun Noo! gonk Inte dra. .. *Kramar scarfen istället* xp heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:53 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun Noo! gonk Inte dra. .. *Kramar scarfen istället* xp heart Yey. No blir den glad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 12:56 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Aww sad .. Men, du har ju en NM Scarf, och det har inte jag sweatdrop Jo det har jag ju. ninja 3nodding *Dra i den* domokun Noo! gonk Inte dra. .. *Kramar scarfen istället* xp heart Yey. No blir den glad. Heh :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|