Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 249 250 251 252 253 254 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 12:08 pm

XDmaster4
BolleHenk
XDmaster4
BolleHenk
Dat je lust loos is.
dan weet ik nog niks XD

Ok het betekent dat je gewoon fokking lui bent en nergens zin in hebt.
kijk dat begrijp ik XD

helaas klopt het niet =S Als je lusteloos bent, heb je geen energie om iets te doen, en heb je nergens zin in. Je bent niet per se lui, meestal ben je zelfs niet lui.

Je bent lui als je op de zondag op de bank ligt te gamen terwijl het prachtig weer is, maar je liever gaat gamen omdat op dit moment makkelijker is.

Je bent lusteloos als je op zondag op de bank ligt en alles wat je bedenkt gewoon te veel is op het moment. De gedachte alleen lijkt al energie weg te slurpen.

On my mind: Ben ik terug... zit Zakou me lekker te maken met te zeggen dat ze art heeft (profile!)...... IS ZE ER NIET! *shakes fist* Argh! Hoe overleef ik dit??!

(Suggestie 1: Beetje voor beetje...)
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 2:47 am

Ik? Iemand lekker maken? Dat zou ik toch nooit doen? *angelface*

OmM: hongerrrr!!!! xD

Heb ze naar je ge-PM-ed kitty. Voor de ADPE peeps: ik post ze in het art topic zodra ze ALLEMAAL af zijn ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Lauraa160

PostPosted: Tue Aug 22, 2006 3:57 am

whats on my mind??

TOKIO HOTEL heart

BILL heart heart
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 6:12 am

kittyocean
XDmaster4
BolleHenk
XDmaster4
BolleHenk
Dat je lust loos is.
dan weet ik nog niks XD

kijk dat begrijp ik XD

helaas klopt het niet =S Als je lusteloos bent, heb je geen energie om iets te doen, en heb je nergens zin in. Je bent niet per se lui, meestal ben je zelfs niet lui.

Je bent lui als je op de zondag op de bank ligt te gamen terwijl het prachtig weer is, maar je liever gaat gamen omdat op dit moment makkelijker is.

Je bent lusteloos als je op zondag op de bank ligt en alles wat je bedenkt gewoon te veel is op het moment. De gedachte alleen lijkt al energie weg te slurpen.

Details details.

Mois The Moogle

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 7:04 am

BolleHenk
kittyocean
XDmaster4
BolleHenk
XDmaster4
BolleHenk
Dat je lust loos is.
dan weet ik nog niks XD

kijk dat begrijp ik XD

Details details.
komt het niet ongeveer op hetzelfde neer ?? XD

on my mind : eerste school dag was wel leuk eigenlijk vet flink gelache ook wel
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 11:24 am

XDmaster4
BolleHenk
kittyocean
XDmaster4
BolleHenk

kijk dat begrijp ik XD

Details details.
komt het niet ongeveer op hetzelfde neer ?? XD

on my mind : eerste school dag was wel leuk eigenlijk vet flink gelache ook wel

Nee, er zit een groot verschil tussen lusteloos en lui. Lui heb je zelf in de hand, lusteloos niet.

kittyocean
Captain

Mois The Moogle

PostPosted: Tue Aug 22, 2006 12:11 pm

Sommige mensen zijn gewoon lui geboren, dus die hebben het ook niet echt in de hand. Of ben ik nu gewoon aan het muggenziften?
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 1:01 pm

BolleHenk
Sommige mensen zijn gewoon lui geboren, dus die hebben het ook niet echt in de hand. Of ben ik nu gewoon aan het muggenziften?
hehe wel een goeie vraag hoor XD

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 22, 2006 1:06 pm

XDmaster4
BolleHenk
hehe wel een goeie vraag hoor XD

Lui zijn is een bewuste gemoedstoestand. Je KAN het wel veranderen, maar hebt daar geen zin in. Bij Lusteloosheid is het NIET bewust en kun je het NIET zelf veranderen.... tenzij je sterk genoeg bent om je er gewoon over heen te zetten. En dat laatste kan niet iedereen.

Maar goed, het is duidelijk dat wij niet op dezelfde lijn zitten smile
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 2:13 pm

Ai, heb ik nou weer aangehaald sweatdrop xd
Ik heb je psychologische uiteenzettingen wel gemist hoor kitty *hugs*

Gelukkig is het niet zo erg dat ik niet van de bank af kan komen ofzo gaat meer om de kleine dingetjes. ik denk dat gewoon lui zijn leuk en relaxend is, maar ik hou er een beetje een kut gevoel aan over en blijf moe en duf. Denk dat ik voor een groot gedeelte ook gewoon moe ben, maar heb het ook in het weekend dus gaat niet over. En misschien ook wel een beetje gewoon lui. XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 23, 2006 6:22 am

Misschien heb je wel herfstmoeiheid; kun je krijgen als het weer opeens kouder en herfstiger wordt.
Ik ben heel vaak moe; alsof ik niet genoeg slaap en geen rust kan vinden; niet in mijn slaap en niet in mijn leven. Ik ben bang voor Pfeiffer (dat heeft mijn zus ook gehad), maar dan moet ik opeens zo rustig aan doen (terwijl ik al niet superactief ben!) en dan moet ik misschien wel mijn baan opzeggen en met mijn vrijwilligerswerk stoppen... no way! Bij mijn zus werd het ook pas geconstateerd toen het al bijna weg was, dus ik ga gewoon door ^_^ Koppig, but who cares!

Op dit moment ben ik gewoon bezig met rust in mijn leven te vinden XD

En tja Darlaa, ik ben nu eenmaal bijna bevoegd pedagoog XD Nou ja, onderwijzer. Morgen nog de presentatie (zal altijd goedgekeurd worden, dus de punten zijn al binnen), in September het kopie van mijn diploma ophalen, en in december dat ding officieel in ontvangst nemen.

Misschien ga ik dan toch wel een baan in het onderwijs zoeken.... of ergens anders....

Oh, en ik moest dit wel even uiteenzetten XD Iemand die moe is standaard lui noemen vind ik niet kloppen! =P
PostPosted: Thu Aug 24, 2006 12:46 am

On my mind.. : Ik ben ook trug van vakantie ^^ EN ben blij!

ohw... en gwee en de microphone zijn 4k gezakt in prijs gonk gonk

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 24, 2006 1:33 am

Gister terug gekomen van vakantie, zaterdagmiddag komt me moeder terug sad
PostPosted: Thu Aug 24, 2006 1:42 am

on my mind: vandaag het allerlaatste van school... *happy sigh*

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 25, 2006 9:56 am

Ik heb nog nooit het woord "tori" zo vaak op een dag gehoord!! gonk
Ik vond het een gaaf woord... ik vind het nog steeds een gaaf woord ^_^'
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 249 250 251 252 253 254 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games