|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:00 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Ik heb zojuist (laatste dagen) 2686g uitgespaart door dinge op de marktplaats te kopen okey waren wel 26 items XD maar das wel meer dan 100g per item. Dit is verder van geen belang maar hield niet voor niets een bestand bij. XD Zow zow doe maar!!! wat ga je met dat geld doen? en heb je de exchange al eens geprobeerd? daar zitten soms ook echt geweldige koopjes bij =3Ik had de exchange geprobeert XD maar na een hele tijd vernieuwen en zoeken vond ik geeneen van de ruim 30 items die ik moest hebben, het blijkt dat housing items helemaal niet populair zijn, wist ik al maar dat het zoo erg was.. ow hahaha, ja, ik vind ze wel leuk enzo, maar niet echt speciaal iets om voor te gaan questen ofzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:11 am
Gomen, ik ben een beetje laat whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:12 am
ben er ... later dan verwacht maar oke ik ben er
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:13 am
yaaay!!! de mensjes komen eind naar binnen stromen xD
en hoe was jullie dag jongens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:17 am
Mijn dag was klote -zie What's on you mind-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:18 am
Zakou Nenharma yaaay!!! de mensjes komen eind naar binnen stromen xD
en hoe was jullie dag jongens? Was heerlijk saai ^_^ Compleet niks gedaan *Gaat naar Whats On Your mind topic om te lezen wat ButtonFly te zeggen heeft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:19 am
tja je hebt van die dagen ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:22 am
ButtonFly Mijn dag was klote -zie What's on you mind- had het net gelezen... lekkere vriendin is dat >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:23 am
Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma yaaay!!! de mensjes komen eind naar binnen stromen xD
en hoe was jullie dag jongens? Was heerlijk saai ^_^ Compleet niks gedaan *Gaat naar Whats On Your mind topic om te lezen wat ButtonFly te zeggen heeft* heerlijk saai? xD overkomt mij bijna nooit... ben zo'n druk kind xD
maar dus ook geen last gehad van school ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:24 am
QYDrop tja je hebt van die dagen ... heb je ook een slechte of saaie dag gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:24 am
ButtonFly Mijn dag was klote -zie What's on you mind- Awh >.<' Das idd best klote.... Sterkte *hug*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:25 am
Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma yaaay!!! de mensjes komen eind naar binnen stromen xD
en hoe was jullie dag jongens? Was heerlijk saai ^_^ Compleet niks gedaan *Gaat naar Whats On Your mind topic om te lezen wat ButtonFly te zeggen heeft* heerlijk saai? xD overkomt mij bijna nooit... ben zo'n druk kind xD
maar dus ook geen last gehad van school ofzo?Ik had vandaag nog gewoon toetsweek, alleen had gewoon vandaag geen toetsen... en morgen weer normaal school.... Het probleem is dat ik dus wel druk had moeten zijn met verslagen en huiswerk, maar dat dus gewoon niet heb gedaan ;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:28 am
Zakou Nenharma QYDrop tja je hebt van die dagen ... heb je ook een slechte of saaie dag gehad? saai zech dat wel ja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:34 am
Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma yaaay!!! de mensjes komen eind naar binnen stromen xD
maar dus ook geen last gehad van school ofzo?Ik had vandaag nog gewoon toetsweek, alleen had gewoon vandaag geen toetsen... en morgen weer normaal school.... Het probleem is dat ik dus wel druk had moeten zijn met verslagen en huiswerk, maar dat dus gewoon niet heb gedaan ;-; ik ken het ik ken het xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|