|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:25 am
Linka Spirit Estub Linka Spirit Estub Linka Spirit *kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop *poke* *poke* är allt bra?? :3 Nej.. v.v För det första : Ett utav mina favorit program är slut. För det andra : Mina grannar spelar musik med samma duns/musik melodi hela tiden.. Det är jätte jobbigt.. sweatdrop 1: vilket tv program 2:jo jag vet hur det är .. O.O min syster älskar sånt musik crying 1: Sökandet efter skattkammarön.. 2: Det är as jobbigt.. .__.;1: tror jag såg på det :3 ... men vara i 2 min razz 1:.... jag vill döda min syster ..hon har datorn vid sidan av min ¬_¬;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:28 am
crying We'll all miss Search for Treasure Island.
POCKY!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:29 am
Chibi Strawberry crying We'll all miss Search for Treasure Island.
POCKY!!! gonk Jag han inte se vad Hans-Peter heter.. v.v; xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:30 am
Linka Spirit Chibi Strawberry crying We'll all miss Search for Treasure Island.
POCKY!!! gonk Jag han inte se vad Hans-Peter heter.. v.v; xp Han som är så söt. crying Jag kan kolla vad han heter om du vill veta. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:30 am
jaja äter ramen nu smile .. du da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:32 am
Estub jaja äter ramen nu smile .. du da? bara bra,och gör ingenting..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:33 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Chibi Strawberry crying We'll all miss Search for Treasure Island.
POCKY!!! gonk Jag han inte se vad Hans-Peter heter.. v.v; xp Han som är så söt. crying Jag kan kolla vad han heter om du vill veta. <.< Jaa det är han! xp Hans råtta/mus Emil ochså. 3nodding Oh.. *.* Du är värd guuld om du gör det! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:35 am
jiminijon Estub jaja äter ramen nu smile .. du da? bara bra,och gör ingenting..är du sleepy eller? >.>? om du är det så tycker jag att du tar lite tea ..det brukar göra mig pig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:36 am
Linka Spirit Jaa det är han! xp Hans råtta/mus Emil ochså. 3nodding Oh.. *.* Du är värd guuld om du gör det! whee heart Ahh. Den är så grön och gullig. razz heart .___.; Anyhow, han heter Scott Swalwell.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:38 am
Estub jiminijon Estub jaja äter ramen nu smile .. du da? bara bra,och gör ingenting..är du sleepy eller? >.>? om du är det så tycker jag att du tar lite tea ..det brukar göra mig pig ja det är jag.och jag dricker just nu te 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|