|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 5:18 am
Een vrouw verkleed als man.
Wat vind jij het mooist van de lente?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 7:19 am
ALLES cat_surprised
Weet jij nog wat je dacht toen je vanmorgen wakker werd en het zonnetje zag? (zo ja, wat?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2012 2:08 am
Ik zag niet direct het zonnetje.. eerste keer dat ik wakker werd dacht ik "Je moet eruit vriendje.. de wekker is een uur geleden gegaan." gecombineerd met zucht.. nu wordt ik weer voor niks wakker blaugh
Toen ik de zon zag werd ik blij en besefte ik me dat ik vanmiddag (weer!) in de zon kan zitten biggrin
Wat is jouw grootste verslaving?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2012 3:36 am
amandelen. Als die binnen mijn bereik zijn, zijn ze weg =D
Hoe hoog staat de verwarming/ thermostaat bij jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2012 1:03 pm
Hmm.. helemaal zeker weet ik het niet, maar waarschijnlijk zal hij beneden op 19 graden staan.
Wat vind jij van al die nieuwe smartphones: overbodige luxe, of toch wel handig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2012 5:54 pm
Beide, als je er 1 hebt denk je: Ja dit is toch wel vet leuk handig en hip met internet en minecraft op m'n mobiel enzo! (my choice, want ook google maps facebook en manga lezen zijn er erg gemakkelijk mee te doen) 3nodding
Maar als je het niet hebt denk je: Gelukkig heb ik al die overbodige meuk niet en hoef ik er ook niet overna te denken. Waar die gedachtenruimte weer aan andere, eigenlijk veel belangrijkere, zaken kan worden gespendeert! biggrin
Een gat in de markt, is dat logisch gezien niet gewoon een lastig en gevaarlijk fenomeen waardoor de markt leeg loopt? i.p.v. een goed winstgevend idee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2012 12:40 pm
oei, dubbelzinnig XD ik denk het niet. het is iets waar men op dat moment behoefte aan had
Poets je elektrisch of niet-elektrisch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 4:27 am
Niet-electrisch xd
Wat zijn jouw favoriete bands/zangers?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 10:40 am
zoveel, maar ben fan van blof, queen en de bee gees
Hoeveel tijd heb jij nog over vandaag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 10:57 am
nog zo'n 2 uur stare  kies maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2012 3:13 am
@ break: wat is linksboven, rechtsonder en rechts-één-van-onder?
Dit is wel een hele moeilijke keuze.. de strijd gaat tussen Narutowereld en Pokemonwereld! Dan toch Naturo omdat ninja's
Is het al weekend? cat_surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2012 11:58 am
rechts-1-van-onder, is dat niet het logo van Fairy Tail
Anyway, I wished! Morgen eerst nog zwemles geven!
Wat eet jij het allerliefste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2012 2:02 am
Ehm go ik eet zo veel t liefst XD maar je kan me altijd blij maken met italiaans eten ^^
En ja is idd het logo van Fairy Tail
Naar welke cons ga jij nog dit jaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2012 4:44 am
Hopelijk AnimeCon EN Abunai... Abunai sowieso met een eventuele podiumverschijning whee
Naar welke con kijk je het meeste uit? (in geval van geen con-ganger; wat had je vanmorgen als ontbijt? razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2012 5:21 am
Elf fantasy fair =D
vindt jij het belangrijk om te weten of willem van oranje door 3 kogels om het leven is gekomen, of twee? En wat vind je er van dat ze dat antwoord misschien wel na 500 jaar boven water krijgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|