|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:06 am
Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Wiggle Jiggle, yellow middle.. ÄLSKA MIG! heart O_o!!! heart ? xd wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! domokun *glompar* domokun *blir glompad o ramlar omkull* xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:07 am
Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Wiggle Jiggle, yellow middle.. ÄLSKA MIG! heart O_o!!! heart ? xd wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! domokun *glompar* domokun *blir glompad o ramlar omkull* xd domokun *glompar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra är väl en tjej? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Blixtra är väl en tjej? eek Hai!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:08 am
Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Wiggle Jiggle, yellow middle.. ÄLSKA MIG! heart O_o!!! heart ? xd wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! domokun *glompar* domokun *blir glompad o ramlar omkull* xd domokun *glompar tillbaka* Eep! *faller omkull*@_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:09 am
Blixtra Kitten Celeste Blixtra är väl en tjej? eek Hai! Med en killavatar. I worship you. surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:10 am
Kitten Celeste Blixtra Kitten Celeste Blixtra är väl en tjej? eek Hai! Med en killavatar. I worship you. surprised heart Domo Arigatou! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Memmi89 Blixtra Kitten Celeste Blixtra Kitten Celeste Nej. Jag förstår vad du menar. Vet inte ens varför jag tycker om dig. :< Tycker du inte om mig? ninja Känner jag dig? domokun Inte vad jag vet rolleyes Jag 䲠en mkt sn䬬 flicka iaf ;D kille ninja JAG Ē TJEJ MLI! vet jag väl sweatdrop kille lite whee *skojar lite med Id*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Kitten Celeste Blixtra Kitten Celeste Blixtra är väl en tjej? eek Hai! Med en killavatar. I worship you. surprised heart Domo Arigatou! heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 11:13 am
SKÅDA!! DEN FULASTE AVATAREN GENOM TIDERNA!! jag kallar den Kim.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|