|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:41 am
Kitten Celeste :< Ja Fröken Strawberry. Allvarligt? En virtuell kram för en pitchfork? neutral .____.;; Ja.. 3nodding Fast det var ju bara på skoj. Sjukt dåligt deal. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:41 am
Blixtra Memmi89 Blixtra Memmi89 Blixtra Memmi89 Blixtra Memmi89 jag e s堳exig.... *dansar runt* *biter på henne* AJ! gonk *slår* jag e n tjej som e utklädd till n kille domokun Jag med.. hall堺P men jag e snyggare n dig*tar fram n spegel* gu va jag e sexig heart NEHÄ! ÄR DU INTE ALLSTE! joho! *leker fotomodel* tackar *kastar slängkyssar till publiken* heart Är jag visste.. *älskar sig själv* jag har mer saker en dig i allafall xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:42 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste :< Ja Fröken Strawberry. Allvarligt? En virtuell kram för en pitchfork? neutral .____.;; Ja.. 3nodding Fast det var ju bara på skoj. Sjukt dåligt deal. xp whee Nej. Det är ett bra deal! Vi säger så! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:44 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste :< Ja Fröken Strawberry. Allvarligt? En virtuell kram för en pitchfork? neutral .____.;; Ja.. 3nodding Fast det var ju bara på skoj. Sjukt dåligt deal. xp whee Nej. Det är ett bra deal! Vi säger så! heart >__<;; Men jag skojade ju bara..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:44 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e s堳exig.... *dansar runt* *drar i kanin öronen* >:O nee gonk *drar i h岥t* domokun Det där är ju fuskigt! gonk Vad har mitt hår någonsin gjort dig? va har mina kanin? n姯nsin gjort dig dᡡ?!? gonk Dom är så långa och... och... dom bara finns där! gonk Sticker ut ur någons huvud sådär... dom tror dom är kungar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:46 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste :< Ja Fröken Strawberry. Allvarligt? En virtuell kram för en pitchfork? neutral .____.;; Ja.. 3nodding Fast det var ju bara på skoj. Sjukt dåligt deal. xp whee Nej. Det är ett bra deal! Vi säger så! heart >__<;; Men jag skojade ju bara.. Nej nej! Så. Skickat trade! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:46 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e s堳exig.... *dansar runt* *drar i kanin öronen* >:O nee gonk *drar i h岥t* domokun Det där är ju fuskigt! gonk Vad har mitt hår någonsin gjort dig? va har mina kanin? n姯nsin gjort dig dᡡ?!? gonk Dom är så långa och... och... dom bara finns där! gonk Sticker ut ur någons huvud sådär... dom tror dom är kungar. dom är gö det *leker zombie* äätttaaa Jeetttzzzuudddaaannnnnnn gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:47 am
Kitten Celeste Nej nej! Så. Skickat trade! heart Jaha.. .___.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:47 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e s堳exig.... *dansar runt* *drar i kanin öronen* >:O nee gonk *drar i h岥t* domokun Det där är ju fuskigt! gonk Vad har mitt hår någonsin gjort dig? va har mina kanin? n姯nsin gjort dig dᡡ?!? gonk Dom är så långa och... och... dom bara finns där! gonk Sticker ut ur någons huvud sådär... dom tror dom är kungar. dom är gö det *leker zombie* äätttaaa Jeetttzzzuudddaaannnnnnn gonk NOO! gonk *hoppar upp åp en hylla bredvid ett fönster* Och jag försvinner! ninja *hoppar ut genom fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:48 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e s堳exig.... *dansar runt* *drar i kanin öronen* >:O nee gonk *drar i h岥t* domokun Det där är ju fuskigt! gonk Vad har mitt hår någonsin gjort dig? va har mina kanin? n姯nsin gjort dig dᡡ?!? gonk Dom är så långa och... och... dom bara finns där! gonk Sticker ut ur någons huvud sådär... dom tror dom är kungar. dom är gö det *leker zombie* äätttaaa Jeetttzzzuudddaaannnnnnn gonk NOO! gonk *hoppar upp åp en hylla bredvid ett fönster* Och jag försvinner! ninja *hoppar ut genom fönstret* jag vann!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:48 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Nej nej! Så. Skickat trade! heart Jaha.. .___.; Done! Virtuell kram tack! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:49 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste Nej nej! Så. Skickat trade! heart Jaha.. .___.; Done! Virtuell kram tack! whee heart ._______.;;;;;;;*Kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:50 am
NOOO!!!DEEO SAMA!!!;___; *kollar vidare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 10:51 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste Nej nej! Så. Skickat trade! heart Jaha.. .___.; Done! Virtuell kram tack! whee heart ._______.;;;;;;;*Kramar* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|