|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:25 am
*lägger sig ner uppe på hyllan och kollar upp på taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:26 am
Sostrate Mushi Sostrate Mushi Sostrate Mushi Sostrate *g䳰ar ocks媁tt h?ordet g䳰 eller att se n姯n g䳰a f岠mig att g䳰a XD >__<; eek ...Va...läskigt...=peta på din tunga när du gäspar= xd Ja, det kan man väl säga.. xd eek my tounge has just gotten pokeyfied! OMG... eek xd Lol *g䳰ar* AAH!! jag l䳴e g䳰 >__<;doh..jag tror jag kommer sitta och g䳰a ett tag nu >__<; Edit: jag börjar känna mig läskig xd gonk Mwahahahaha... =evil laughter= domokun eek *horror music?* Nooo... Pink, fluffy and cute music 3nodding ....uäh...=gömmer sig för musiken= gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:29 am
Mushi Nooo... Pink, fluffy and cute music 3nodding ....uäh...=gömmer sig för musiken= gonk Hahaha omg xd *stänger av musiken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:29 am
*skuttar in men märker att det finns människor här, hoppar upp på en hylla och börjar käka russin*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:30 am
Gandiloulou *skuttar in men märker att det finns människor här, hoppar upp på en hylla och börjar käka russin* Hej! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:35 am
TessiTuss Gandiloulou *skuttar in men märker att det finns människor här, hoppar upp på en hylla och börjar käka russin* Hej! xd Hejs..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:35 am
*Mojjar med signatur* Aww. Gör en ny bild igen. *Garvar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:36 am
Chibi Strawberry *Mojjar med signatur* Aww. Gör en ny bild igen. *Garvar* Tycker din nuvarande är väldigt söt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:37 am
Sostrate Chibi Strawberry *Mojjar med signatur* Aww. Gör en ny bild igen. *Garvar* Tycker din nuvarande är väldigt söt whee whee *Niger* Tack detsamma. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 8:37 am