|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:11 am
Alleen bij jullie in de buurt of bij alle Sanders filialen?
ONM: (bijna) geen spierpijn na de eerste training. 0.o Hopelijk komt het morgen niet alsnog opzetten xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:14 am
Zakou Nenharma Alleen bij jullie in de buurt of bij alle Sanders filialen?
ONM: (bijna) geen spierpijn na de eerste training. 0.o Hopelijk komt het morgen niet alsnog opzetten xD mooizo! OMM: Wow die draakjes zijn wel een sensatie hé, ikw as er gisteren bij toen de eerste uitkwamen, is kijken naar wat een evrschil er zit tussen nu en gisteren blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:25 am
hahahaahah lol jij bent echt wel n dierenvriend he ^^, ennuh WAHOOOOOO DE KATTEN KOMEN ZO WEER TERUG biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin ik ga knuffelen fo live ^^ heb ze gemist laatste 3 weken crying .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:43 am
Zakou Nenharma Alleen bij jullie in de buurt of bij alle Sanders filialen?
ONM: (bijna) geen spierpijn na de eerste training. 0.o Hopelijk komt het morgen niet alsnog opzetten xD Geen idee, de enigste Sanders die ik ken zit in Ridderkerk, en daar kan je ze voor een goeie prijs uit het raam plukken. Je kan ze ook gewoon pakken en hard wegrennen, maar dat risico nem ik liever niet razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 11:33 am
XDmaster4 Devange666 wat een troep zeg wat ik vandaag kreeg door de dailies .... die je ook niet mag dumpen/of vrijlaten in gaia towns <---dat zou een goeie optie zijn vind ik (het vrijlaten dan) je kan het mij geven :3 doe ik net alsof ik towns ben Xd sure dan krijg jij de bugs die ik niet moet ... dusz eigenlijk allemaal smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 2:45 pm
Devange666 XDmaster4 Devange666 wat een troep zeg wat ik vandaag kreeg door de dailies .... die je ook niet mag dumpen/of vrijlaten in gaia towns <---dat zou een goeie optie zijn vind ik (het vrijlaten dan) je kan het mij geven :3 doe ik net alsof ik towns ben Xd sure dan krijg jij de bugs die ik niet moet ... dusz eigenlijk allemaal smile •♥• Ik ben juist als een gek bugs aan het sparen.. o.o als zoderect de tattoos, tshirts-huisverven, contactlenzen, nieuwe bloemen, bugitems. uitkomen gaan ze vet veel waard worden.. denk dat ik er ook veel nodig zal hebben. ^_^ moet ik ze tellen? whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 4:54 pm
on my mind : zondag naar de musical van de lion king blaugh !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 1:02 pm
Devange666 XDmaster4 Devange666 wat een troep zeg wat ik vandaag kreeg door de dailies .... die je ook niet mag dumpen/of vrijlaten in gaia towns <---dat zou een goeie optie zijn vind ik (het vrijlaten dan) je kan het mij geven :3 doe ik net alsof ik towns ben Xd sure dan krijg jij de bugs die ik niet moet ... dusz eigenlijk allemaal smile stuur maar op xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 11:07 am
•♥• Ben zo... lusteloos. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 1:04 pm
Darlaa •♥• Ben zo... lusteloos. •♥• wat is lusteloos ook alweer ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 6:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 7:17 am
IJs... Dat is waar ik nu aan denk... Stratiatelli ijs... Met van de grote stukken chocolade erin... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 8:20 am
Ok het betekent dat je gewoon fokking lui bent en nergens zin in hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 9:47 am
BolleHenk Ok het betekent dat je gewoon fokking lui bent en nergens zin in hebt. kijk dat begrijp ik XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|