|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 7:37 am
Zakou Nenharma dan ben ik er ten minste niet in mijn eentje xD meid, je had zo in de ADPE topic een post gepost over een feest iets, bij wie moet ik dan zeggen dat ik zal komen als ik tijd heb? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 8:11 am
Ik ben der altijd XD maar wat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 8:15 am
NarielCelebrindal Zakou Nenharma dan ben ik er ten minste niet in mijn eentje xD meid, je had zo in de ADPE topic een post gepost over een feest iets, bij wie moet ik dan zeggen dat ik zal komen als ik tijd heb? sweatdrop ik was even aan het kijken of er mensen willen komen. en als er genoeg gewilligen zijn, komt er een feest... en volgens mij komt die er wel ^_^ als we eenmaal alles hebben ge-organiseerd dan hoor je vanzelf waar en wanneer enzo ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 8:16 am
ik kom wel maar iets later moed nog training geven.... dus ben iets later
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 8:33 am
als je er maar bent ^_^
k ga ffies eten =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 9:15 am
ben terug ^_^
....
*kijkt de lege ruimte in* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 9:59 am
Zakou Nenharma ben terug ^_^
....
*kijkt de lege ruimte in* sweatdrop niet leeg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:17 am
Maar ik weet nog steeds niet waar dit over gaat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:31 am
Darlaa Maar ik weet nog steeds niet waar dit over gaat XD wat waar over? *blinkblink*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:40 am
Zakou Nenharma Darlaa Maar ik weet nog steeds niet waar dit over gaat XD wat waar over? *blinkblink**confused* @_@ waarom moesten mensen er zijn tussen 7 en 8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:49 am
Ik heb zojuist (laatste dagen) 2686g uitgespaart door dinge op de marktplaats te kopen okey waren wel 26 items XD maar das wel meer dan 100g per item. Dit is verder van geen belang maar hield niet voor niets een bestand bij. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:52 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Maar ik weet nog steeds niet waar dit over gaat XD wat waar over? *blinkblink**confused* @_@ waarom moesten mensen er zijn tussen 7 en 8 gewoon dan is het weer lekker druk xD maar blijkbaar komt iedereen of later of niet :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:53 am
Darlaa Ik heb zojuist (laatste dagen) 2686g uitgespaart door dinge op de marktplaats te kopen okey waren wel 26 items XD maar das wel meer dan 100g per item. Dit is verder van geen belang maar hield niet voor niets een bestand bij. XD Zow zow doe maar!!! wat ga je met dat geld doen? en heb je de exchange al eens geprobeerd? daar zitten soms ook echt geweldige koopjes bij =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 10:58 am
Zakou Nenharma Darlaa Ik heb zojuist (laatste dagen) 2686g uitgespaart door dinge op de marktplaats te kopen okey waren wel 26 items XD maar das wel meer dan 100g per item. Dit is verder van geen belang maar hield niet voor niets een bestand bij. XD Zow zow doe maar!!! wat ga je met dat geld doen? en heb je de exchange al eens geprobeerd? daar zitten soms ook echt geweldige koopjes bij =3Ik had de exchange geprobeert XD maar na een hele tijd vernieuwen en zoeken vond ik geeneen van de ruim 30 items die ik moest hebben, het blijkt dat housing items helemaal niet populair zijn, wist ik al maar dat het zoo erg was..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|