|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:44 am
aaahh poor thing sad tror jag ska köpa pockys sen ^.^( kan du köpa pockys där???)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:50 am
Estub aaahh poor thing sad tror jag ska köpa pockys sen ^.^( kan du köpa pockys där???) Nope, finns ingenting. Men aja. Jag måste springa till min kompis. -_- Bye bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:51 am
Chibi Strawberry Estub aaahh poor thing sad tror jag ska köpa pockys sen ^.^( kan du köpa pockys där???) Nope, finns ingenting. Men aja. Jag måste springa till min kompis. -_- Bye bye! okey cya smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:57 am
Det var ett himla tjat om Pocky... Jag måste nog beställa med Stockholms resenärerna så jag får testa vad det är
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:01 am
Yannah Det var ett himla tjat om Pocky... Jag måste nog beställa med Stockholms resenärerna så jag får testa vad det är gör det du :3 pockys är livet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:02 am
Ser ut som salta pinnar doppade i choklad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:06 am
Yannah Ser ut som salta pinnar doppade i choklad sad bli inte lurad av hur de ser ut whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:07 am
*kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:09 am
Linka Spirit *kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop *poke* *poke* är allt bra?? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:11 am
Estub Linka Spirit *kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop *poke* *poke* är allt bra?? :3 Nej.. v.v För det första : Ett utav mina favorit program är slut. För det andra : Mina grannar spelar musik med samma duns/musik melodi hela tiden.. Det är jätte jobbigt.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:12 am
Jag ska sticka bort på affären och köpa lite dricka...l Det är fruktansvärt varmt idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:13 am
Linka Spirit Estub Linka Spirit *kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop *poke* *poke* är allt bra?? :3 Nej.. v.v För det första : Ett utav mina favorit program är slut. För det andra : Mina grannar spelar musik med samma duns/musik melodi hela tiden.. Det är jätte jobbigt.. sweatdrop 1: vilket tv program 2:jo jag vet hur det är .. O.O min syster älskar sånt musik crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:13 am
Yannah Jag ska sticka bort på affären och köpa lite dricka...l Det är fruktansvärt varmt idag Håller med dig.. Fast som tur finns det solfjädrar här i världen.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:17 am
Linka Spirit Yannah Jag ska sticka bort på affären och köpa lite dricka...l Det är fruktansvärt varmt idag Håller med dig.. Fast som tur finns det solfjädrar här i världen.. 3nodding jag andvänder en book som solfjädrar ^.^ (brb ska fixa lite ramen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:22 am
Estub Linka Spirit Estub Linka Spirit *kommer in och sätter sig ner på golvet o tittar ner i det* sweatdrop *poke* *poke* är allt bra?? :3 Nej.. v.v För det första : Ett utav mina favorit program är slut. För det andra : Mina grannar spelar musik med samma duns/musik melodi hela tiden.. Det är jätte jobbigt.. sweatdrop 1: vilket tv program 2:jo jag vet hur det är .. O.O min syster älskar sånt musik crying 1: Sökandet efter skattkammarön.. 2: Det är as jobbigt.. .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|