|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:45 am
rastaman li_kun rastaman Om du blev medlem f? visningen s堢eh? du ju inte bli medlem igen. jo för jag glömmde att skriva mitt efternamn gonk Jag och hela v䲬dens befolkning gr崥r f?ig. Kenschin: Orka PSO o.ԛ/quote] ahahahahaa..... xd vad bra da stare men ärligt vad ska jag gö jag vill så gärna köpa kindomhearts och om jag inte kommer in kommer jag inte kunna köpa det sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:49 am
li_kun rastaman li_kun rastaman Om du blev medlem f? visningen s堢eh? du ju inte bli medlem igen. jo för jag glömmde att skriva mitt efternamn gonk Jag och hela v䲬dens befolkning gr崥r f?ig. Kenschin: Orka PSO o.ԛ/quote] ahahahahaa..... xd vad bra da stare men ärligt vad ska jag gö jag vill så gärna köpa kindomhearts och om jag inte kommer in kommer jag inte kunna köpa det sad oh, varför har du inte sparat pengar tidigare då? de flesta visste ju vad som kom framöver, de sparade pengar för att kunna köpa saker osv. att du inte har råd med inträdet och spelet är inte vårat fel utan att du inte sparat pengar o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:51 am
jo jag har räknat ut det redan men alltså jag kom på att jag vill köpa det oxo så jag kommer inte komma om jag moste bli medlem igen så är det bara!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:54 am
Shinobi_8745 okee... blev medlem f? g宧en men p堭itt kort st岠det att det gick ut f? .___. då har vi båda ett problem typ samma gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
li_kun jo jag har räknat ut det redan men alltså jag kom på att jag vill köpa det oxo så jag kommer inte komma om jag moste bli medlem igen så är det bara! Men varför skulle du behöva bli medlem igen? Jag tror inte direkt j-cultmänniskorna är senila... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
li_kun jo jag har räknat ut det redan men alltså jag kom på att jag vill köpa det oxo så jag kommer inte komma om jag moste bli medlem igen så är det bara! men, du behöver inte bli medlem igen, om det inte gått ett år alltså o: i vilket fall som helst, jag tvekar på att de bryr sig om efternamnet då de faktist gjorde ditt kort även om du inte hadde skrivit det o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:02 am
li_kun Ryuischi Kenschin li_kun jo jag har räknat ut det redan men alltså jag kom på att jag vill köpa det oxo så jag kommer inte komma om jag moste bli medlem igen så är det bara! men, du behöver inte bli medlem igen, om det inte gått ett år alltså o: i vilket fall som helst, jag tvekar på att de bryr sig om efternamnet då de faktist gjorde ditt kort även om du inte hadde skrivit det o: KORT!!!. jag har inte f�tt n�t kort som alla andra tror jag eek xp Ruska: hoppas du har r�tt neutral Jag fick itne heller något kort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|