|
|
|
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 2:13 pm
Vakantie? Wuz dah XD?
Als ik vakantie heb, ben ik ook niet in NL XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 2:15 pm
kittyocean Vakantie? Wuz dah XD? Als ik vakantie heb, ben ik ook niet in NL XD in zoon geval mis ik de "like" buton
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 2:22 pm
hmmpf crying trying to help here gheesh denkt nog meer na...
maar goed ik zie al 4 mensen met belangstelling razz wie wil nog meer mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 8:58 am
Belangstelling wel, maar reken maar niet op mij XD Ik bedoel, ik moet er waarschijnlijk specifiek vrij voor vragen en dan wil ik wel zeker weten dat het doorgaat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2011 7:46 am
@ kitty ik snap het het is erg vervelend als je vrij heb gevraagd en het niet door gaat
hmmm iemand een idee wat we kunnen gaan doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 8:48 am
Zijn er trouwens nog mensen die volgende week zondag naar de Tsunacon gaan? Ikkie tafeltje daar hebbuh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 8:51 am
ik wilde wel gaan maar ik zit ermee dat het op een zondag is en ik dan altijd naar de kerk ga miss een andere keer sweatdrop mijn vriendin die gaat wel maar die zit niet op deze guild die is eigenlijk helemaal niet actief op gaia sweatdrop maar goed ik hoop voor je dat er wel andere mensen gaan ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 21, 2011 12:37 pm
ik verwacht eigenlijk geen bekenden tegen te komen, maar we zullen zien =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 3:42 am
kittyocean Zijn er trouwens nog mensen die volgende week zondag naar de Tsunacon gaan? Ikkie tafeltje daar hebbuh Coool! Ik ben der ook met kostuum (zie me maar te herkennen deze keer razz ) Ik vraag me af of XD gaat.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 10:22 am
Ik weet nog hoe je er uit ziet!.... hoop ik. Ik ben echt een drama met gezichten... Duw gerust andere mensen weg van mijn tafeltje hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 2:51 pm
ik ga het huis pas weer uit met de elf... en dan ga ik waarsch weer alleen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 2:01 pm
ik ben dit jaar ook weer aanwezig op de EFF biggrin (het wordt nu een jaarlijks iets voor m'n moeder en mij XD) we proberen m'n vader eens een keer mee te krijgen XD Als je dus weer een standje hebt Kitty, kom ik weer eens kijken als ik het kan vinden biggrin
ik ben in Juni aanwezig op Dolliverse, maar dat is meer voor als je een fan bent van BJD, obitsu, pullips en zo c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 29, 2011 11:39 am
Ik sta waarschijnlijk iets verder dit keer; het laantje om het hoekje. Voor het kasteel links
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 29, 2011 4:27 pm
Dan moeten we eens een tijdpunt afspreken en een fototje van ons allen maken ^-^
En dan is het afspreekpunt natuurlijk bij kitty wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|