|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 11:40 am
dat moet je hem zeker nageven, hij is zo mysterieus dat hij cool is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:54 pm
Zakou Nenharma dat moet je hem zeker nageven, hij is zo mysterieus dat hij cool is 3nodding Tja, ik ken hem wat langer XD Wat vind je van Sandolean? Aan hem heb ik echt een hekel XD Wacht maar af, hij komt nog vaker in beeld XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:55 pm
De Hunter ook wel he rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:57 pm
Zakou Nenharma Deefkej Waneer komt het boek? domokun en de film blaugh ik hoop snel. en dan gaat iedereen uit de guild een rolletje spelen whee ik wil sushi spelen blaugh Oo! Wat een leuk idee XD Ik ga over enkele maanden een uitgever voor Forever Young zoeken ^_^ Dat boek komt er; one way or the other =D Ik vraag me af welke rol ik geschikt voor zou zijn.... Ik ken al veel meer characters dan jullie XD Ik denk dat ik wel een goede Mayonaka kan zijn XD Ik hoop dat de Hunter jullie niet tegen zal vallen!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:58 pm
Deefkej De Hunter ook wel he rolleyes Geen zorgen ^_^ Maar weet je, er zijn er meer van zijn 'sorrt' wink Kan er altijd nog 1 in de toekomst laten terugkomen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:59 pm
kittyocean Zakou Nenharma Deefkej Waneer komt het boek? domokun en de film blaugh ik hoop snel. en dan gaat iedereen uit de guild een rolletje spelen whee ik wil sushi spelen blaugh Oo! Wat een leuk idee XD Ik ga over enkele maanden een uitgever voor Forever Young zoeken ^_^ Dat boek komt er; one way or the other =D Ik vraag me af welke rol ik geschikt voor zou zijn.... Ik ken al veel meer characters dan jullie XD Ik denk dat ik wel een goede Mayonaka kan zijn XD Ik hoop dat de Hunter jullie niet tegen zal vallen!!!! wie zou je zijn? wie zou je zijn? het zou me ook wel stoer lijken om een wolf te spelen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:00 pm
OMG ^_^'' ik denk dat ik morgen een paar bladzijdes ga printen razz Wil een beetje veel lezen nog (vanaf hdst 6 ofzo razz ).. Ben alsnog wel heeeeel erg benieuw smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:02 pm
kiek OMG ^_^'' ik denk dat ik morgen een paar bladzijdes ga printen razz Wil een beetje veel lezen nog (vanaf hdst 6 ofzo razz ).. Ben alsnog wel heeeeel erg benieuw smile als ik het even mag zeggen: een echte aanrader! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:03 pm
Wat dacht je van een persoon zoals de hunter, zoals je al zei.. maar dan..
meer, ninjashish.. uhh, zoals een ninja xd .. Stealthy en goed met zijn omgeving werkend, en met soort van katana's (naam vergeten -.-'') zwaarden die net iets kleiner zijn dan katana's.. maar dan een ninja met een bewegings snelheid van een jachtluipaard (90mph toch?), dus sneller dan de mens.. en de zintuigen van een uhm.. rolleyes (iets, geen idee)
oftewel, een goed gebruik makend van zintuigen snelle stealthy ninja, die aan de 'goeie' kant staat, maar wel heel mystirieus is.. sweatdrop als je begrijpt wat ik bedoel, het zou me erg vet lijken iets in die richting te zien.. U kan het natuurlijk nog wel bijveilen.. of niet gebruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:04 pm
kiek OMG ^_^'' ik denk dat ik morgen een paar bladzijdes ga printen razz Wil een beetje veel lezen nog (vanaf hdst 6 ofzo razz ).. Ben alsnog wel heeeeel erg benieuw smile onze printer is kapot =( zou je denken dat ik alle 24 hoofdstukken op school mag uitprinten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:05 pm
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma Deefkej Waneer komt het boek? domokun en de film blaugh ik hoop snel. en dan gaat iedereen uit de guild een rolletje spelen whee ik wil sushi spelen blaugh Oo! Wat een leuk idee XD Ik ga over enkele maanden een uitgever voor Forever Young zoeken ^_^ Dat boek komt er; one way or the other =D Ik vraag me af welke rol ik geschikt voor zou zijn.... Ik ken al veel meer characters dan jullie XD Ik denk dat ik wel een goede Mayonaka kan zijn XD Ik hoop dat de Hunter jullie niet tegen zal vallen!!!! wie zou je zijn? wie zou je zijn? het zou me ook wel stoer lijken om een wolf te spelen blaugh Ik zou meer een Grasshopper zijn dan een Shadowhunter XD Whisper ken ik eigenlijk nog niet eens zo goed O.o Kyaah! En zij komt in seizoen 4! Mmm.... I wonder how she is.... Ik denk dat ik een Mayonaka of een Clover zou zijn. Muahaha, ik weet meer dan jullie!!!!! Okay, Zakou weet ook al het 1 en ander XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:06 pm
Deefkej Wat dacht je van een persoon zoals de hunter, zoals je al zei.. maar dan.. meer, ninjashish.. uhh, zoals een ninja xd .. Stealthy en goed met zijn omgeving werkend, en met soort van katana's (naam vergeten -.-'') zwaarden die net iets kleiner zijn dan katana's.. maar dan een ninja met een bewegings snelheid van een jachtluipaard (90mph toch?), dus sneller dan de mens.. en de zintuigen van een uhm.. rolleyes (iets, geen idee) oftewel, een goed gebruik makend van zintuigen snelle stealthy ninja, die aan de 'goeie' kant staat, maar wel heel mystirieus is.. sweatdrop als je begrijpt wat ik bedoel, het zou me erg vet lijken iets in die richting te zien.. U kan het natuurlijk nog wel bijveilen.. of niet gebruiken deze hoofdstukken zijn meer dan een jaar geleden geschreven XD Ik heb boek 1 en 2 al af (dat is tot ep 150!) Maar, in boek 4 heb ik 4 mannen nodig die erg geweldig zijn, dus kan ik jouw idee misschien wel gebruiken!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:07 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma Deefkej Waneer komt het boek? domokun en de film blaugh ik hoop snel. en dan gaat iedereen uit de guild een rolletje spelen whee ik wil sushi spelen blaugh Oo! Wat een leuk idee XD Ik ga over enkele maanden een uitgever voor Forever Young zoeken ^_^ Dat boek komt er; one way or the other =D Ik vraag me af welke rol ik geschikt voor zou zijn.... Ik ken al veel meer characters dan jullie XD Ik denk dat ik wel een goede Mayonaka kan zijn XD Ik hoop dat de Hunter jullie niet tegen zal vallen!!!! wie zou je zijn? wie zou je zijn? het zou me ook wel stoer lijken om een wolf te spelen blaugh Ik zou meer een Grasshopper zijn dan een Shadowhunter XD Whisper ken ik eigenlijk nog niet eens zo goed O.o Kyaah! En zij komt in seizoen 4! Mmm.... I wonder how she is.... Ik denk dat ik een Mayonaka of een Clover zou zijn. Muahaha, ik weet meer dan jullie!!!!! Okay, Zakou weet ook al het 1 en ander XD wacht, wacht, *schraapt haar keel* muahahahahaha twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:07 pm
Deefkej kiek OMG ^_^'' ik denk dat ik morgen een paar bladzijdes ga printen razz Wil een beetje veel lezen nog (vanaf hdst 6 ofzo razz ).. Ben alsnog wel heeeeel erg benieuw smile onze printer is kapot =( zou je denken dat ik alle 24 hoofdstukken op school mag uitprinten? Denk niet dat ze er blij mee zullen zijn XD Maar je hoeft niet alles in 1x uit te printen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:09 pm
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma Deefkej Waneer komt het boek? domokun en de film blaugh ik hoop snel. en dan gaat iedereen uit de guild een rolletje spelen whee ik wil sushi spelen blaugh Oo! Wat een leuk idee XD Ik ga over enkele maanden een uitgever voor Forever Young zoeken ^_^ Dat boek komt er; one way or the other =D Ik vraag me af welke rol ik geschikt voor zou zijn.... Ik ken al veel meer characters dan jullie XD Ik denk dat ik wel een goede Mayonaka kan zijn XD Ik hoop dat de Hunter jullie niet tegen zal vallen!!!! wie zou je zijn? wie zou je zijn? het zou me ook wel stoer lijken om een wolf te spelen blaugh Ik zou meer een Grasshopper zijn dan een Shadowhunter XD Whisper ken ik eigenlijk nog niet eens zo goed O.o Kyaah! En zij komt in seizoen 4! Mmm.... I wonder how she is.... Ik denk dat ik een Mayonaka of een Clover zou zijn. Muahaha, ik weet meer dan jullie!!!!! Okay, Zakou weet ook al het 1 en ander XD wacht, wacht, *schraapt haar keel* muahahahahaha twisted Staan weer een paar FY related images op DA XD Meeste is Naraku though XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |