|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:57 am
kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:57 am
tja mijn pa gaat dan altijd schreeuwen...das irritant zeg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:06 am
ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:07 am
kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:10 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien dat is idd wel een goede. maar dan gaat ie weer lopen roepen dat ik kind ben hij opvoeder (mijn moeder heeft wel es gezegd dat ie zich heel snel vast lult... maar het is me tot nu toe nog niet gelukt )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:12 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien dat is idd wel een goede. maar dan gaat ie weer lopen roepen dat ik kind ben hij opvoeder (mijn moeder heeft wel es gezegd dat ie zich heel snel vast lult... maar het is me tot nu toe nog niet gelukt ) Zeg dat je niet met hem wil praten als hij tegen je gaat schreeuwen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:13 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien dat is idd wel een goede. maar dan gaat ie weer lopen roepen dat ik kind ben hij opvoeder (mijn moeder heeft wel es gezegd dat ie zich heel snel vast lult... maar het is me tot nu toe nog niet gelukt ) Zeg dat je niet met hem wil praten als hij tegen je gaat schreeuwen. probleem... ik schreeuw ook tegen hem >< maargoed, ik moet zowiezo beter nadenken in dat soort situaties
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:16 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien dat is idd wel een goede. maar dan gaat ie weer lopen roepen dat ik kind ben hij opvoeder (mijn moeder heeft wel es gezegd dat ie zich heel snel vast lult... maar het is me tot nu toe nog niet gelukt ) Zeg dat je niet met hem wil praten als hij tegen je gaat schreeuwen. probleem... ik schreeuw ook tegen hem >< maargoed, ik moet zowiezo beter nadenken in dat soort situaties Ik lul mensen heel snel vast. M'n vrienden zeggen dat 't komt omdat m'n hersenen dingen snel genereren en er dan een standaart zin uit het archief op los gooit xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:40 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien En wat zeg je dan terug? ik weet dan niet wat ik moet zeggen en dan vraga ik meestal waarom of waarom niet etc. Zeg dan dat hij zichzelf niet in de aanval moet gooien dat is idd wel een goede. maar dan gaat ie weer lopen roepen dat ik kind ben hij opvoeder (mijn moeder heeft wel es gezegd dat ie zich heel snel vast lult... maar het is me tot nu toe nog niet gelukt ) Zeg dat je niet met hem wil praten als hij tegen je gaat schreeuwen. probleem... ik schreeuw ook tegen hem >< maargoed, ik moet zowiezo beter nadenken in dat soort situaties Ik lul mensen heel snel vast. M'n vrienden zeggen dat 't komt omdat m'n hersenen dingen snel genereren en er dan een standaart zin uit het archief op los gooit xd haha zoals?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:07 pm
Pfft, daar vraag je me wat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:17 pm
dalijk weer naar mijn bedje toe biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:20 pm
Lekker vroeg, hoe oud ben je? 7?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:21 pm
ButtonFly Lekker vroeg, hoe oud ben je? 7? nee ik ben nu pas een paar dagjes oud 3nodding maar ik wil lekker uitgerust zijn voor de nieuwe dag morgen biggrin
|
 |
 |
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 12:21 pm
Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|