|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 3:43 am
+ Syrran blev glad till tårar när hon fick sin kanin på hennes födelsedag (9år) - Jag har inget att göra rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 11:46 am
+Älskar Mattias +Träffade Mattias idag +Söndag imorrn
-Kunde inte mysa så länge (bara sex timmar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 12:05 pm
Drevlin (Jag har bara noterat en sak. Alla, iaf många, tycks ha en tendens att antingen så är de glada över att de myser/är ihop med någon...eller att de är olyckligt kära. blaugh ) Jag är varken kär eller glad för att jag har någon. Mest sugen på att hitta någon oskyldig liten varelse som jag kan våldföra mig lite på sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 12:56 pm
+ åkt gratis spårvagn. + spelat tv-spel.
-varit hos kompis. -varit tvungen att äta på Mcdonalds. gonk *spottar i toaletten* -ätit godis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:47 pm
Arachnaphobia Jag är varken kär eller glad för att jag har någon. Mest sugen på att hitta någon oskyldig liten varelse som jag kan våldföra mig lite på sweatdrop Oh...ok. Men sen kan vi ju dra exempel som Gandiloulou. o_ô Gandiloulou +Älskar Mattias +Träffade Mattias idag +Söndag imorrn -Kunde inte mysa så länge (bara sex timmar) *host* Just det... (Eller kanske det bara är jag som anser mig misslyckad när andra tycks hitta vägar framåt i livet, medans jag sitter kvar där jag är...?) Mitt minus... - Jag tycks sitta fast i en svart grop. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 2:26 pm
Drevlin Arachnaphobia Jag är varken kär eller glad för att jag har någon. Mest sugen på att hitta någon oskyldig liten varelse som jag kan våldföra mig lite på sweatdrop Oh...ok. Men sen kan vi ju dra exempel som Gandiloulou. o_ô Gandiloulou +Älskar Mattias +Träffade Mattias idag +Söndag imorrn -Kunde inte mysa så länge (bara sex timmar) *host* Just det... (Eller kanske det bara är jag som anser mig misslyckad när andra tycks hitta vägar framåt i livet, medans jag sitter kvar där jag är...?) Mitt minus... - Jag tycks sitta fast i en svart grop. ninja Det är underskattat att sitta kvar där man är *hostar lite diskret och börjar prata om fjärilar och rosa prickiga studsbollar istället* Höhö. Jag är så trött razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 2:32 pm
+ Träffat "Hoggysarna", och haft roligt igen ^^ + Fick såklart träffa Hopey då :3 + Fick äran att rita av alla som var närvarande, i Boken ;D + Kändes som att tiden gick långsammare än vanligt.. ^^`
- .. Tyvärr gick tiden normalt gonk
+/- Brottades med Hopey om vem som skulle få en pappersboll, det slutade med att hon fick den.. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 2:46 pm
Samma som Asura, ungefär.. ninja
+ Träffade Hoggysarna och Asura.. ^^ + Jag fick läsa högt ur S.S.. XD + Det regnade heart ^^ + Jag vann min och Asura's brottningsmatch om en pappersboll, som jag sen kastade på Ida twisted +/- Vi var hemma hos mig.. gonk
- Henke hade inte sina tuffa spikes! gonk - Mår dåligt.. ._. - Tycker Asura åkte hem för tidigt.. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 3:23 pm
Arachnaphobia Det är underskattat att sitta kvar där man är *hostar lite diskret och börjar prata om fjärilar och rosa prickiga studsbollar istället* Höhö. Jag är så trött razz Visst...kanske kan vara skönt att faktiskt sitta kvar där man är också, man inga större problem. Men vad ska du sen göra när du vänner ligger framför dig med blicken framåt och allt du kan se är deras ryggar som vandrar ifrån dig. sweatdrop Ok...sorry, kanske lite off topic. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 4:55 pm
Drevlin Arachnaphobia Det är underskattat att sitta kvar där man är *hostar lite diskret och börjar prata om fjärilar och rosa prickiga studsbollar istället* Höhö. Jag är så trött razz Visst...kanske kan vara skönt att faktiskt sitta kvar där man är också, man inga större problem. Men vad ska du sen göra när du vänner ligger framför dig med blicken framåt och allt du kan se är deras ryggar som vandrar ifrån dig. sweatdrop Ok...sorry, kanske lite off topic. sweatdrop håller med, är inte så hemskt kul att vara singel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:06 pm
Chibi_Chocobo håller med, är inte så hemskt kul att vara singel sweatdrop Men samtidigt kan det också vara skönt. Det finns positivt med båda delarna. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:24 pm
Drevlin Chibi_Chocobo håller med, är inte så hemskt kul att vara singel sweatdrop Men samtidigt kan det också vara skönt. Det finns positivt med båda delarna. sweatdrop mjo, men att vara singel är ju inget man väljer, *iaf inte jag* det blir bara så .____.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 11:57 pm
o.O Dame. Det där lät som en lite väl seriös diskussion. De som känner mig vet att jag aldrig är ensam. sweatdrop Nästan.
- Jag är trött - Det är måndag imorgon - Jag önskar att det vore 6 oktober gonk
ninja + Jag har tid att spela.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 12:24 am
Drevlin Visst...kanske kan vara skönt att faktiskt sitta kvar där man är också, man inga större problem. Men vad ska du sen göra när du vänner ligger framför dig med blicken framåt och allt du kan se är deras ryggar som vandrar ifrån dig. sweatdrop Ok...sorry, kanske lite off topic. sweatdrop Meh, jag försöker ju se det positiva i saken här så förstör du allt! xp Men ärligt talat, lite tittar jag nog framåt. Men ändå går jag in i en massa väggar hela tiden sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 3:28 am
+ jag fick sova så länge jag ville för en gångs skull.
- Marketplace är sönder! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|