|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 11:59 pm
*itkee* Mie en pysty pelaamaan PS2:lla PSX:lle tarkotettuja peleja tokaa levya pidemmalle.. Aina kun pitaa vaihtaa kolmanteen levyyn, niin pleikkari alkaa "huutamaan" ja lopulta ilmoittaa etta on vaara levy.. Mie olen jopa tehnyt kaikki maholliset kepposet et sais pelit toimiin pidemmalle, mutta ei onnistu.. Talla hetkella on siis kesken pelit FFIX ja The X-Files. Ja tuskin saan niita enaa koskaan loppuun asti pelattua..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 2:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 8:15 am
Onkos kukaan jo pelannut Advancen KH:ta?? Pitais hommata se lahiaikoina, kun ps2lle on seuraava tulossa ihan piakkoin!!! sweatdrop Se advancen versio kun sijoittuu niiden ps2 versioiden valiin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 5:42 am
kitimoogle Onkos kukaan jo pelannut Advancen KH:ta?? Pitais hommata se lahiaikoina, kun ps2lle on seuraava tulossa ihan piakkoin!!! sweatdrop Se advancen versio kun sijoittuu niiden ps2 versioiden valiin. Itse kun olen spelaillut sitä niin tuntuu lähinnä vain kertaukselta ykkösestä... Nojaah, olenkin pelannut vasta muutaman kentän läpi joten en mene tuomitsemaan sen suuremmin. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 12:37 pm
Hihii, loytyi Beyond Good and Evil seitsemalla eurolla o/ Hyva peli, suosittelen lampimasti kaikille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 2:03 am
Kuinka moni teista muistaa ihmeen nimelta Commodore64. Ja kuinka moni kirjoitteli mikrobitista ja muista mahdollisesti ostetuista kirjasista niita basic-peleja. Tai sitten jopa ohjelmoi erilaisia peleja itse.
Nyt minusta tuntuu, etta olen joko lyonyt paani pahasti huomaamattani tai olen vain muuten vain pirun sairas. Mina tahdon riehua Basicin parissa. Pieni ohjelmoija ja pelinkirjoittaja sisallani vaatii huomiota. (Enka koskaan vaivautunut opettelemaan mitaan hienompaa ohjelmointi-kielta - saati jotain html-koodia tai muita nykyajan rillumarei-kielia) Ja toisaalta juuri Basicin auttamaton kokkoys on tassa se juttu... God save the Wicked me~!!
lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 6:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 6:44 am
Joo, QBasic on se PC-n versio Basic-kirjoitusohjelmasta. Mulle kyl tulee siita gorillapelista lahinna mieleen Scorched Earth tankkipeli. Oi niita aikoja kun kavereitten kanssa toisiamme silla pelilla matettiin... Sitten tulikin Star Control II ja sen melee-kaksinpelit. Oi niita aikoja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 10:52 pm
Wicked Kuinka moni teista muistaa ihmeen nimelta Commodore64. lol *nostaa kaden pystyyn* Mun vanhemmilla on edelleen C64 tallessa, jossain pain kellaria. Taisi olla toimintakunnossa viimeksi noin 10 vuotta sitten >___< Ei siihen tarvitsisi ostaa kuin uusi ohjain, niin silla voisi taas pelata ^___^ Oi kuinka haluaisin sen itselleni. *himoitsee* Mutta sita on niin vaikea saada Oulusta Haminaan, etta.. Postimaksut ois hurjan suuret ja en luota siihe, etta postimiehet kasittelis sita hellasti vaikka olisi paketti tays "SARKYVAA" -tarroja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 3:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:51 am
Ruoka kitimoogle Onkos kukaan jo pelannut Advancen KH:ta?? Pitais hommata se lahiaikoina, kun ps2lle on seuraava tulossa ihan piakkoin!!! sweatdrop Se advancen versio kun sijoittuu niiden ps2 versioiden valiin. Itse kun olen spelaillut sitä niin tuntuu lähinnä vain kertaukselta ykkösestä... Nojaah, olenkin pelannut vasta muutaman kentän läpi joten en mene tuomitsemaan sen suuremmin. 3nodding Joo sita se tuntuu vahan olevan... Poikakamu osti kyseisen pelin mulle muutama paiva sitten ja oon pelannut jotain puolet kentista, mutta on siina jotain uusia tyyppejakin ja loppua kohden vaikuttaa mielenkiintoisemmalta... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 12:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 5:20 am
Mina en yksinkertaisesti tykkaa advancen KHsta... xp Hyi hyi hyi.
JES!! Perjantaina se tapahtuu... perjantaina mina saan vihdoinkin uuden ja toimivan pleikkariohjaimen... paasen tuhoamaan aivoni! xd ps1n ohjain on ihan jees, muttakun jostain syysta miun FFVIII vihaa sita. x-nappia saa painaa kolme sekuntia ennenkuin se alyaa mistaan mitaan... niin joo enka voi pelata Kingdom Heartsia enka Star Oceania ilman razz
...voisi tietty kokeilla itse korjata sita kakkosohjainta viela kertaalleen... nyt kun hieman experiencea tullut niiden aukomisesta ja takaisin kiinni saamisesta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 8:56 am
Commodore64sesta tuli mieleen etta tietaako kukaan taalla sellaista vanhaa pelitietokonetta kuin MSX2... esim. alkuperaiset Metal Gear pelit tulivat siihen... Niin, ja sellainen peli kuin King's Valley oli kylla paras... monia muitakin hienoja peleja siihen oli tullut... Se oli just sellainen korpuilla toimiva... niinkuin RAKS, RAKS!
... Aah, oi niita aikoja... Silla koneella pysty jopa kirjoittamaan! surprised ooh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|