|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 10:06 am
Katselin tässä eräänä päivänä elokuvan nimeltä Pandorum. Ei mitenkään erikoinen, voisi jopa väittää keskinkertaista hieman heikommaksi. Voin suositella vain ihmisille jotka pystyvät katsomaan sci-fiä joka suoraan vain esittää väittämän maailmasta ja heille jotka eivät ala tässä kohtaa vaatimaan selityksiä asioille.
Arvosanoja en osaa antaa, mutta jos 1-10 asteikolla lähdetään arvioimaan niin kyllä se on siinä 5 tai 4. Ihan katsottava, mutta ei todellakaan vakavasti otettavissa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 12, 2010 4:25 am
En ole käynyt elokuvissa sitten...milloinhan se oli? Taisi olla vuosituhannen vaihtumisen paikkeilla. Viimeinen elokuvateatterissa katsomani elokuva taisi olla mikäsenytoli Näkymätön Elina tai jotain. Elokuvia olen ladannut ööh...en yhtään.
Superbadin katsoin. Ihan hyvä. Ei paras, mutta hyvä.
Tällä hetkellä suunnittelen ostavani Kick-Assin kunhan se tulee DVDlle.
Avatar taas ei oikeastaan kiinnosta vaikka siitä onkin hemmetinmoinen haloo noussutkin paikoittain.
Pitää muistaa ostaa myös Eurekan kakkoskauden boksi kunhan se tulee myyntiin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2010 2:35 am
Mä tuun kyl vähän kaipaamaan mun Unlimited korttia kun palaan Suomeen. Tullut viimisen 4 vuoden aika tullut katsottua aika paljon elokuvia. razz
Viimeisimmät hyvät on olleet The Other Guys ja Winter's Bone.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2010 6:28 am
En ole katsonut viime aikoina mitään uutta. Ostin kyllä Vuohia tuijottavat miehet DVD:nä, pitäis katsoa. Scott Pilgrim vastaan maailma vois kans ehkä olla hyvä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2010 11:36 am
Katsoin jonkin aikaa sitten elokuvan Merry Christmas Mr. Lawrence ja se oli aika mielenkiintoinen. Tämä on aika vanha sotaelokuva ja vähän erilaisesta näkökulmasta kuin yleensä. Enimmäkseen sellainen draama-tyylinen, mutta sellaisista oikeastaan pidänkin. On se jännä, miten siihen pusukohtaukseen saatiin niin paljon tunnelatausta ja eeppisyyttä. biggrin Ryuichi Sakamoton musiikit ja ne kohdat, missä se pikkupoika lauloi olivat ihania.
Hmm... Muuta mieleen jäänyttä elokuvaelämystä ei sitten tulekaan mieleen, kun olen katsonut leffoja niin vähän viimeaikoina.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|