Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dark Demon Dutch

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 2:22 pm

zou ik misschien een gesloten form kunnen pakken dat ik daar even alles maak van dat spel?
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 2:26 pm

Als je 'Nog niet posten' in de titel zet, behoren mensen dat te respecteren. Je k**t ook posts 'reserveren' en later editen. Ik weet niet hoeveel tijd je nodig hebt...

Overigens kun je niet een gesloten topic aanvullen of editen... of bedoel je dat je gewoon in een gesloten forum de topic aanmaakt? Ik raad dan de Project/ Battle Zone aan; op het moment komt daar zelden iemand, al krijgt deze misschien binnenkort een andere functie....

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 2:26 pm

confused dan zou je toch denken dat het hier drukker zou moteen zijn XD
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 2:27 pm

ik doe wel die met nog niet posten en dat gaak vanavond ff proberen af te krijgen want wil het mooi en goed hebben

Dark Demon Dutch

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 2:40 pm

Gekwoot voor Kumadude in de hoop dat hij aan mijn oproep gehoor wil en kan geven:

(En nu ben ik echt naar bed XD)

kittyocean
Ik zag net toen ik reply-de een reactie van je met een concreet voorstel. Ik zou het prettig vinden als je die nog een keer zou willen posten, want aan dat soort suggesties heb ik wat!

Dan weet ik eindelijk eens wat mijn Guild leden nu dwars zit; nu moet ik steeds maar gissen XD

Dus please, post it again!

En zodra mijn boek af is (ik heb een deadline immers, anders kan ik die droom wel vergeten) heb ik meer tijd, en zal ik kijken wat ik kan doen.

Ik hoop dat mijn Guildleden dan net als Kumadude de stoute schoenen aantrekken en eens duidelijk en concreet aangeven wat er kan veranderen, in plaats van "het moet anders"
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 3:07 pm

kittyocean
Maarten...Maarten... wie is Maarten? No offense, maar er staan geen echte namen bij de nicknames. Trouwens, misschien niet gemerkt, maar we zijn bezig met een nieuwe entree image en misschien niet gemerkt, maar het blijkt dat alleen ik die pagina kan wijzigen en misschien niet gemerkt, maar ik heb niet zo heel veel tijd meer. sweatdrop

Ik vat deze opmerking nogal vijandig gericht op XD Misschien niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over. En volgens mij staan er maar 2 regels Engels... de entree dat we Nederlands zijn en dat het vereist is Nederlands te praten en de regel dat als we regels breken, ze ons dat best kunnen melden.

Maar goed, ik kan er naast zitten en zal zo de Guild Home bekijken.

Ja, de Guild Home is in need of an update.
Ja, we zijn er echt wel mee bezig.
Nee, we negeren opmerkingen van anderen niet.
En JA, ik blijk het meeste in deze Guild nog steeds alleen te moeten doen, want concrete suggesties of advies krijg ik niet, alleen maar: 'Dat moet anders'.

Edit: Eerste regel in Engels: Are you Dutch? Looking for a place to stay? Come join us! The only requirement is speaking Dutch!
Edit 2: Tweede regel in het Engels: PM the owner or the mods for violations; we do not intend to violate Gaia Rules, so if you find a violation, please give us the chance to solve it ourselves!

Dat lijkt me echt de basis, of heb ik het nu mis?

Ik vind het schandalig dat jullie elkaars voornaam gewoon niet weten. Ik weet het is een guild maar je gaat wel op meets. Het is zo zakelijk. Als je met elkaar voornaam spreekt dan is het veel persoonlijker (jah of je moet dat natuurlijk niet willen).

En Over de home. Je hebt mods die het in kladblok kunnen doen zodat jij eht er in kan zetten, want ik kan nou niet zeggen dat AL je mods erg actief zijn. Mods horen dat in principe wel te zijn. Dat kan gebeuren door ze dingen te laten doen. Jij zegt dat je allen in je eentje doet. Maar als jij mensen geen 'taken' geeft dsn zullen ze ook niks doen.

DIT IS NIKS PERSOONLIJKS.. NIKS TEGEN KITTY OF WIE DAN OOK. het zijn maar suggesties.. daar is een suggestie topic voor. Miss kan je er nog wat mee ook.

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 2:52 am

Tja er zijn mensen die gewoon hun voornaam niet vertellen, tis ook niet iets wat makkelijk te onthouden is als je telkens de username voorbij ziet komen en de persoon naar zichzelf verwijst met zijn username. Veel meets hebben we ook niet gehad een echte. ik weet niet ^_^ op een gegeven moment wordt de username ook persoonlijk.

En als je een paar pagina's terug kijkt zie je al dat ik een opzet voor een nieuwe home aan kitty aangeleverd heb zoals je net zegt.

Het klopt wel dat de meeste mods (momenteel) niet erg actief zijn maar veel superactieve leden hebben we ook niet ligt wat moeilijk..

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 4:48 am

Darlaa
Tja er zijn mensen die gewoon hun voornaam niet vertellen, tis ook niet iets wat makkelijk te onthouden is als je telkens de username voorbij ziet komen en de persoon naar zichzelf verwijst met zijn username. Veel meets hebben we ook niet gehad een echte. ik weet niet ^_^ op een gegeven moment wordt de username ook persoonlijk.

En als je een paar pagina's terug kijkt zie je al dat ik een opzet voor een nieuwe home aan kitty aangeleverd heb zoals je net zegt.

Het klopt wel dat de meeste mods (momenteel) niet erg actief zijn maar veel superactieve leden hebben we ook niet ligt wat moeilijk..

Ik vind usernames heel zakelijk. Ik vind het leuker om mensen bij hun voornaam te noemen. Hoe doe je dat op meets dan?

Het feit is dat Kitty zegt dat ze bijna alles alleen moet deon. Dat is natuurlijk niet zo. (ben btw wel benieuwd naar de nieuwe frontpage).

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:11 am

Met alleen bedoeld kitty dat de leden zeggen dat dingen anders moeten maar niet zeggen wat er precies wel moet. dit was niet gericht aan de mods denk ik. of heb ik het nu fout?

op meets wel met voornaam, het klink wat vreemt als je over straat ineens "kittyocean" gaat lopen roepen xD
vreemt, usernames komen helemaal niet zekelijk op mij over tis meer een soort nick of een informele benoeming. tis maar een internet forum geen offieciele namen whee
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:18 am

Darlaa, je hebt me goed begrepen. En tja, met 1 echte meeting waar er 5 kwamen... Maar ik zie de nickname als een echte naam en voor mij is dat dus persoonlijker. Maar dat is dus een kwestie van smaak. Door Darlaa's opzet heb ik leuke inspiratie gekregen!

kittyocean
Captain

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:25 am

Darlaa
Met alleen bedoeld kitty dat de leden zeggen dat dingen anders moeten maar niet zeggen wat er precies wel moet. dit was niet gericht aan de mods denk ik. of heb ik het nu fout?

op meets wel met voornaam, het klink wat vreemt als je over straat ineens "kittyocean" gaat lopen roepen xD
vreemt, usernames komen helemaal niet zekelijk op mij over tis meer een soort nick of een informele benoeming. tis maar een internet forum geen offieciele namen whee

maar er zijn sommige mensen die wel duidelijk zijn en daar wordt niet op in gegaan sweatdrop

Jah ik vind niet dat je onderscheid moet gaan maken omdat het een meet is.

User Image
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:42 am

Ik had serieus geen idee wie maarten was, als je dat bedoeld. Maar goed, ik moet vandaag ook nog aan mijn boek werken, dus de Guild home komt echt op de tweede plaats voor mij.

Toch heb ik al iets gedaan:

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 6:03 am

xD

kun je een concreet iets noemen gwennow waar helemaal niet op ingegaan is? want op de posts van digypiro is verschillende malen gereageerd.
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 6:50 am

Meer kan ik op dit moment niet doen omdat er een fout in de codes zit, en ik die fout niet kan vinden. De fout zit ergens in de Lijst/ opsomming van regels, maar ik kan hem niet vinden

Codes:

[center][IMG]http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/underconstruction.gif[/IMG][/center]
[center][IMG]http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/wilhelmus_01.gif[/IMG][/center]
[imgleft]http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/wilhelmus_02.gif[/imgleft][imgright]http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/wilhelmus_04.gif[/imgright][center][img]http://img261.imageshack.us/img261/5531/gayawelcombanner35te.gif[/img][/center]
[center][i][color=red]Ben je Nederlands? Zoek je een thuis? Kom bij ons! De enige vereiste is Nederlands spreken! [/i][/center][/color][color=green][center][i]Are you Dutch? Looking for a place to stay? Come join us! The only requirement is speaking Dutch! (You know, the language spoken in the Netherlands, Belgium and a few other places on the world....)[/center][/color]

[color=orange]De All Dutch People Enter Guild: een Guild voor Nederlands sprekende Gaians. Iedereen is welkom om gezellig te posten en hun bijdrage aan de guild te leveren (bijdrage in de vorm van aanwezigheid, we vragen geen gold :cute: ) want zonder jou is het hier een saaie boel! [/color]

[color=blue][imgleft]http://avatar5.gaiaonline.com/gaia/members/ava/5a/32/7b1576941d325a_flip.png?t=1139169731_3.00_00[/imgleft]Ik ben Gaya von Dutch; de officiele guildmascotte.
In deze Guild is iedereen welkom; groot, klein, met sokken, zonder sokken... er zijn maar een paar regeltjes waar we graag van willen dat mensen zich er aan houden
[list]
[*] Vanzelfsprekend gelden de Gaia regels hier ook
[*] Laat iedereen in zijn waarde; geen racisme en geen flaming. Iedereen mag zijn eigen mening hebben, vrijheid is blijheid!
[*] We houden niet zo van Spam. Wil je toch per sé spammen? Ook dat kan; we hebben ook onzin topics!
[*] Correct Nederlands wordt gewaardeerd. Dit betekent niet dat je foutloos moet spellen, of geen anderstalige woorden mag gebruiken, maar let wel een beetje op je spelling. Hierdoor is het niet alleen voor anderen fijn om te lezen, maar verhoogt het ook de begrijpelijkheid.
[*] Trek niet te snel conclusies; zo voorkom je ruzies. Zoek eerst uit of het gerucht wel waar is... en ruzies het liefst in pm's uitvechten.
[*] Ook al is Gaia Online bestemd voor 13 jaar en ouder, toch wordt het op prijs gesteld om deze Guild zo veel mogelijk voor alle leeftijden te houden. Er zijn namelijk ook kinderen van onder de 13 op Gaia Online!
[*] We verwachten niet veel van de leden. Wel verwachten we nuttige topics en het gebruik van hersens. Kijk eerst of er al een topic met jouw onderwerp al bestaat. Vraag je dan af is dit wel een nuttige topic is? Is het een topic die in 3 posts afsterft, dan kan het beter in een bestaande topic.
Verder ben je hier vrij om topics aan te maken en te bespreken wat je maar wil![/list] [/color]

[color=orange][center]Groetjes van het
All Dutch People Enter Team![/center][/color]
[center][img]http://img272.imageshack.us/img272/5161/fannallydonegaiagroup7ht.jpg[/img][/center]

[center][color=red]PM de Eigenaar of de mods als je iets ziet wat niet mag. Het is niet ons doel om Gaia Regels te breken, dus geef ons alsjeblieft eerst de kans het zelf op te lossen! [/color][color=green]
PM the owner or the mods for violations; we do not intend to violate Gaia Rules, so if you find a violation, please give us the chance to solve it ourselves! [/i][/center][/color]
[center][IMG]http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/wilhelmus_05.gif[/IMG][/center]

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 6:58 am

Ik heb gewoon handmatig maar de lijst gemaakt, maar nu zit ik weer vast. Dus, ik hoop dat er snel weer concrete suggesties komen, zodat we verder kunnen.

Onthoud: als je niet zegt wat er veranderd moet worden en hoe jij het graag zou zien (dat betekent: een duidelijke suggestie doen), kan ik het ook niet verbeteren!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games