|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:08 pm
Seph. Silence_P Jag köpte den på SaturnReturn i stockholm! Ligger i gamla stan! Du kan ju klicka in på deras hemsida o kolla i deras webshop så hittar du massa fräna grejer! http://www.saturnreturn.nu Coolt. Jag ska ju ut dit imorgon, till science fiction bokhandeln, jag kanske går till SaturnReturn då. 3nodding Hoppas du vet vart de ligger! Men iaf.. Tyska Brinken 32,, Där ligger de!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:51 pm
Blixtra Silence_P O här är Jag! sweatdrop  grymt snygg jacka! Grymt söt människa i den blaugh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:17 am
jiminijon näe nu ska jag nog visa mig här är jag.. sweatdrop Ganska söt juh whee Påminner lite om en av mina klass-kompisar.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:37 am
Anniehh Sephyre Jättesöt ju :3 Fast har inte du postat dom bilderna förut? o.Õ Nix sweatdrop bara bilder som liknar domdära sweatdrop Kommer aldrig på nått nytt xp gonk Ahaa... Nu tänker jag ta en bild på mig. Beware. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:40 am
Här är en bild på mig där jag ser super sur ut!!  b***h varning.. Obs obs obs.. Jag sminkar mig inte så i vanliga fall.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:41 am
Sephyre Ahaa... Nu tänker jag ta en bild på mig. Beware. evil Kan väl inte va så farligt blaugh
 surprised
Fin bild Blixtra biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:45 am
eek Blev faktiskt ganska bra färg på den här bilden, för en gångs skull eek
xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:50 am
Anniehh eek Blev faktiskt ganska bra färg på den här bilden, för en gångs skull eek
xp Fyfan vad lik du e min klasskompis.. Hon e 12..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:51 am
  fuglyness of doom and such
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:54 am
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre   fuglyness of doom and such Raawr. heart xp xd Rawr indeed Giveth me ditt hår! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:56 am
Då, då vet jag hur du ser ut Sephyre...igen. Och Annieh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:04 pm
Anniehh Sephyre Anniehh Sephyre Anniehh Hallonsoda Anniehh eek Blev faktiskt ganska bra färg på den här bilden, för en gångs skull eek
xp Fyfan vad lik du e min klasskompis.. Hon e 12.. xp Jag må vara kort, men jag är faktiskt 14 gonk Trodde inte att det syntes på bilderna att jag är kort xd
Sephyre-Vadå ful? gonk Vad menar du? xd gonk xp Jag trodde du menade mer att jag var ful whee Hah xd neee xp Happ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:10 pm
MÅSTE ALLA VARA SÅ SÖTA?!?! *känner sig utmobbad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:15 pm
Sephyre Anywhoo, måste dra mig iväg.. är tillbaka om ca 10-15 minuter or so. Ses domokun
Blixtra-Vadå?? du är ju också söt!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:21 pm
blaugh Välkommen tillbaka mrgreen Ojjj... just det... eek *trallar iväg till klubb N3* jag jobbar där sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|