|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:20 pm
Yannah Filthy Yannah Jag har just tittat på en gammal film. Grottbjörnens folk från -86. Den var ruskigt dålig! Man ser säkert hur sakerna är inklippta. typ svarta kanter. xd Jag kan föreställa mig hur den var. 86 var inte stenåldern... men den här filmen handlade om stenåldern -eller egentligen tidigare. Jag har läst boken massor med gånger så jag var mest irriterad på alla fel de hade gjort i storyn Allt som hände innan jag föddes är stenålder. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:21 pm
Filthy Miradjii Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop *knacka på ryggen* Too late, dude. *står med en blodig pinne i ögat* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Miradjii Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop hihihi... twisted *petar på dig* *Petar på memmi89* Vem e du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*öppnar dörren och kikar in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:22 pm
Gandiloulou *Kommer in* Vikket fint öga du har Filthy... Rött e en jättefin färg på deii... Jojo visst. *drar ut pinnen & ögat* ARGH! o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:23 pm
Inte mycket...Filthy tryckte in en pinne i ögat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Yannah 86 var inte stenåldern... men den här filmen handlade om stenåldern -eller egentligen tidigare. Jag har läst boken massor med gånger så jag var mest irriterad på alla fel de hade gjort i storyn Allt som hände innan jag föddes är stenålder. xd Jag föddes -86. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:25 pm
Miradjii Filthy Yannah 86 var inte stenåldern... men den här filmen handlade om stenåldern -eller egentligen tidigare. Jag har läst boken massor med gånger så jag var mest irriterad på alla fel de hade gjort i storyn Allt som hände innan jag föddes är stenålder. xd Jag föddes -86. gonk Jag föddes -89...Hehe..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Inte mycket...Filthy tryckte in en pinne i ögat... aj då eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz Fan. Ville trycka upp ett svärd i röven på honom. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Starlight Sakura *öppnar dörren och kikar in* Hallo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Memmi89 Miradjii Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop hihihi... twisted *petar på dig* *Petar på memmi89* Vem e du då? jag e mig själv....*petar på Gandiloulou*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|