Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Sep 25, 2006 8:07 am

Näyttää jo vahvasti että tämä teoreettinen "paskanjauhanta" alkaa ottaa jo allekirjoittaneelle liikaa aivoon. Siirtynen amikseen heti kun muistan lopolta käydä kyselemässä asioita. Kokkipuolelle tosiaan. Sinne minne alunperinkin olin menossa.

Kyllä näin on. Lukion turhuus näkyy vasta sitten kun huomaat olevasi tyhjiössä. Ainoa hieno siellä on filosofia, mutta sillä kun ei itseään elätä. neutral
PostPosted: Mon Sep 25, 2006 10:58 am

Graah!!Mistä mie tempaisen huomiseksi pari ruotsinkielistä liikekirjettä?Olen istunut koneen ääressä jo monta tuntia,mutta olen saanut ehkä kirjoitettua pari riviä, mikä ei näytä vielä kovin bisnesmäiseltä. sweatdrop Aaapuva...taidan joutua kerjäämään vähäsen lisäaikaa tähän projektiin.
Ja perjantaina olisi palautettava työharjoitteluraportti,josta olen yrittänyt tehdä turvallisen keskinkertaista,jotta en joudu seminaariin pitämään esitystä työharjoittelupaikastani. crying

Carmen LaVihta

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Tue Sep 26, 2006 6:33 am

Tänään oli kuupperin testi tai miten se nyt hienosti kirjoitetaankaan. Ja nyt olen ihan väsy. Vaikkei edes viittä kierrosta jaksanut hölkätä. Olen kyllä yksi suuri surkimus : D Pitäs hankkia joku vamma aina testien aikaan. Varsinkin jos kuupperin testissä sataa ja on superkylmä. sad
Kuka se Cooper (?) on, joka tämän testin keksi? D:<
PostPosted: Sat Sep 30, 2006 1:10 pm

jenovaranger
Tänään oli kuupperin testi tai miten se nyt hienosti kirjoitetaankaan. Ja nyt olen ihan väsy. Vaikkei edes viittä kierrosta jaksanut hölkätä. Olen kyllä yksi suuri surkimus : D Pitäs hankkia joku vamma aina testien aikaan. Varsinkin jos kuupperin testissä sataa ja on superkylmä. sad
Kuka se Cooper (?) on, joka tämän testin keksi? D:<

Tuolta se selviää--> http://en.wikipedia.org/wiki/Cooper_test 3nodding
Onneksi ei ole enää piiitkään aikaan tarttenu edes ajatelle cooperia.

Waah, valitsin luokaltani ainoana Orientation to East and South East Asia-opinont ja ihan kauhuissani katsoin miten paljon tehtäviä sen suunnalta tulee. Ja kaikki englanniksi. No,ihan hyvä kehittää ammattisanastoa. ninja

Carmen LaVihta

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Sun Oct 01, 2006 5:16 am

Kiitos vain Kenneth H. Cooper D:<

Huoh... Huomenna luistelua... Kaksi ja puoli tuntia... Voi hitto.
PostPosted: Sun Oct 01, 2006 9:19 pm

Luistelua! Miekii tahon. cry

Hmm, huomaa kyllä, että on kovasti epäaktivoitunut, kun ei ole enää työpaikkaa mistä postailla, eikä sitä koulun jälkeen samalla tavalla jaksa.

Shinrin Minto

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Mon Oct 02, 2006 4:08 am

Tykkäät luistelusta?

Itse lintsasin tämän päivän sen takia -.- Vanhempani tappavat minut.
PostPosted: Mon Oct 02, 2006 12:25 pm

...enpä ole luistellut sitten...*gasp*...lukion ekan vuoden. Nyt tekisi kieltämättä mieli. Mutta sit pitäisi ostaa luistimet,mihin ei tämän hetkisellä budjetilla välttämättä ole varaa.No jaa,tuskin mulla mielenkiinto riittäisi yhtä luistelukertaa pitemmälle... ninja

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Oct 03, 2006 5:10 am

*vihaa talviurheilua, paitsi lumisotaa ja pulkkamäkeä*

...TÄÄLLÄ ON HIRVITTÄVÄISEN KAUHISTUTTAVAN TYLSÄÄ kun ei osaa mitään tehdä crying
PostPosted: Tue Oct 03, 2006 9:22 am

jenovaranger
Tykkäät luistelusta?

Itse lintsasin tämän päivän sen takia -.- Vanhempani tappavat minut.

Juu, oon entinen taitoluistelija. smile

Shinrin Minto

Zeggo

PostPosted: Tue Oct 03, 2006 1:46 pm

ekan jakson todistus, yattaa!
FY1 - 10
ÄI1 - 9
RA24(taijokin) - 10!
LI - 9!!

Mutta kyllä lukio painaa päälle. Kaikki muukin ittuilee kaikkialla, niin jesjes.
Ajanpuute on pahempi kuin koskaan. Ägh.
PostPosted: Wed Oct 04, 2006 11:36 am

Shinrin Minto

Oikeestikko? eek
Vähän siistiä!

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

melancolique

Dangerous Friend

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 1:21 pm

Perjantai kolmastoista ja tuntuu, että mulla meni tänään kaksi koetta aivan penkin alle. Toinen oli onneksi vain pahainen läksynkuulustelu... Noh. Selitänpä sitten koko jutun.

Varsinaisessa kokeessa oli aikaa 15 minuuttia odotettua vähemmän, ja lopussa tuli niin kiire, että ydinasioita unohtui pois. Läksynkuulustelussa taas en ehtinyt lukea ollenkaan, ja olin ehtinyt jo käytännössä unohtaa kaiken, joten arvata saattaa... Mönkään meni.

Muttatota onneksi kaikista muista kokeista on tänä vuonna tullut vähintään 8,5 . ^^

Muuta kouluasiaa ei nyt olekaan. Kello on melkein puolenyön, ja istuskelen vain koneella. Hoh.
PostPosted: Sat Oct 14, 2006 11:55 am

jenovaranger
Shinrin Minto

Oikeestikko? eek
Vähän siistiä!

Taitoluistelu on seksikkäin urheilulaji EVER...mutta tarkemmin sanottuna miesten taitoluistelusta minä niin kovasti tykkään.

Mie heart Evgeni Plushenko!

Carmen LaVihta

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Sun Oct 15, 2006 10:47 am

Perjantai 13. oli kyllä huonon onnen päivä. Jälki-istuntoon kun olin ulkovälitunnin sisällä! Ei jestas...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 28 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games