|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Farfar har en räv på huvet.. Jess. ninja Den är konstig gonk Den är gullig ju. whee Nää crying *Hör hur den morrar åt mig* Haha. Den känner att du inte gillar den. ninja *Slår den* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:47 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Farfar har en räv på huvet.. Jess. ninja Den är konstig gonk Den är gullig ju. whee Nää crying *Hör hur den morrar åt mig* Haha. Den känner att du inte gillar den. ninja *Slår den* domokun *masken biter Petsy's hand* Wtf. Sen när kunde den göra så. O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:06 pm
eek *flyger bakåt 2 meter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:07 pm
Jetzudan Rebirth eek *flyger bakåt 2 meter* Haha!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:10 pm
Blixtra Jetzudan Rebirth eek *flyger bakåt 2 meter* Haha!! blaugh Du kan verkligen skrika. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:20 pm
Jetzudan Rebirth Blixtra Jetzudan Rebirth eek *flyger bakåt 2 meter* Haha!! blaugh Du kan verkligen skrika. sweatdrop Jaoo! Det är lyckos mig. Jag har fått två events bara idag.. Eller.. under det närmsta dygnet.. är inte det tur?? ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:22 am
Och vi märker den stora skillnaden. SKATTKAMMARÖN!!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:33 am
*går in* hej hej :3, så vad gör ni da? ( wee ska snart dra till tokyo style ^.^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:35 am
Estub *går in* hej hej :3, så vad gör ni da? ( wee ska snart dra till tokyo style ^.^) Vart ska du dra sa du? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:36 am
>.>
<.<
creepy det ät typ vara jag här rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:38 am
Chibi Strawberry Estub *går in* hej hej :3, så vad gör ni da? ( wee ska snart dra till tokyo style ^.^) Vart ska du dra sa du? gonk tokyo style eek ... du vet jag bor i sthlm ^.^ :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:39 am
Estub Chibi Strawberry Estub *går in* hej hej :3, så vad gör ni da? ( wee ska snart dra till tokyo style ^.^) Vart ska du dra sa du? gonk tokyo style eek ... du vet jag bor i sthlm ^.^ :3 Men omg! Jag vill också dit! Lycko dig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:40 am
Chibi Strawberry Estub Chibi Strawberry Estub *går in* hej hej :3, så vad gör ni da? ( wee ska snart dra till tokyo style ^.^) Vart ska du dra sa du? gonk tokyo style eek ... du vet jag bor i sthlm ^.^ :3 Men omg! Jag vill också dit! Lycko dig! gonk har du inte tid?? du vet .. det är typ 5 dar lång sweatdrop :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:42 am
Estub har du inte tid?? du vet .. det är typ 5 dar lång sweatdrop :3 Jo jag vet. Men jag bor i Gävle, och har inge pengar att ta mig till Stockholm med. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|