|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 11:07 am
Oei, lang geleden... The Simpsons, denk ik?
Wat dacht jij toen jij het nieuws over Friso vandaag hoorde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 5:07 am
luisterde er niet naar, boeide allang niet meer. toen ik het wel besefte was het meer. joh bedankt voor het confirmen van de obvious stare
heb jij vakantie? zo ja wat ga je er dan in doen/gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 2:54 am
nee, helaas, nog een weekje wachten! En hopelijk kan ik dan lekker veel schrijven
Heb jij ruimte genoeg op je kamer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 10:43 pm
ja, ik heb nog meer dan genoeg ruimte over... mijn kamer wordt dan ook graag gebruikt als opslag plek stare
heb jij wel eens iets geimporteerd van buiten europa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 2:23 am
Ik heb wel eens wat besteld van ebay uit Amerika.. wat spullen van de favoriete band van mijn vriend. En na onze vakantie uit India wat spullen geimporteert, een kokosnoot, kleding e.d.
Wat doe jij het liefst op een vrije dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 10:38 am
uitslapen, gamen, tekenen, schrijven.... en dan blijkt het aantal daadwerkelijke vrije uren minder dan 6 te zijn XD En kan ik bijna niets doen XP
Wanneer kom jij het meeste op Gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 12:10 pm
's Avonds. En vooral ook wanneer ik eigenlijk druk bezig moet zijn met schoolwerk/moet leren voor tentamens, want dan is alles opeens VEEL interessanter.
Draag je vaak ringen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 29, 2012 2:49 am
Nee eigenlijk helemaal niet XD heeft ook deels te maken dat je officieel in mijn vakgebied geen ringen mag dragen voor je eigen veiligheid
Wat is het dichts bijzijnde ding dat met katten te maken heeft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 29, 2012 11:53 am
een meowth beeldje
wat is je droombaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2012 12:23 am
forensich analist voor de KNPD of pathaloog anatoom.
waar wil je nog niet dood gevonden worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2012 10:44 am
ik wil helemaal niet dood gevonden worden XD Blijf liever leven. Maar heb niet echt een plek waar ik echt een hekel aan heb...
Koop jij online en zo ja, wat met name? (type artikel) Zou jij levensmiddelen online kopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2012 1:09 am
Ik koop soms wel online, met name kleding en kattenbrokken (grootverpakkingen die de pakketjesleverancier naar 3 hoog mag tillen hihi) . Levensmiddelen, ja die zou ik wel online kunnen kopen tenzij het versproducten zijn. Dingen als vlees en groente koop ik toch liever in real life, maar houdbare producten of kruiden no problem. Heb ik volgens mij alleen nog nooit besteld.. ik bestel sowieso niet vaak online, minder dan 1 x per maand denk ik.
Wat vond jij vroeger van de backstreetboys? en wat vind je er nu van?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2012 2:40 am
toen: awesome nu:nostalgia maar nog steeds awesome
wat is echt nostalgia voor je??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2012 8:03 am
oude series zoals swiebertje of floris maar ook oude caberatiers zoals doris of wim zonneveld
welk sociaal media mogen ze van jou wel afsluiten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2012 10:59 am
hyves, facebook, myspace... al die social network sites XD Meer vanuit veiligheid hoor. Men realiseert zich niet hoeveel info kwaadwillenden via die sites kunnen achterhalen
Wat is het dikste boek wat je in je bezit hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |