|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:16 am
Nightmare Asura Blixtra um.. Jag f?ker bara.. Jag vet inte vad jag ska skriva sweatdrop Vet.. Och jag uppskattar att du bryr dig.. ^^, Wii! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:30 am
Chibi Strawberry N宠b?r bli mer eller mindre som mig. ._.; Kanske det.. Men det blir nog mindre och mindre för varje dag nu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:31 am
anna! vet du va du, jag o Memmi borde ha?? Anime kvällar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:31 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry N宠b?r bli mer eller mindre som mig. ._.; Kanske det.. Men det blir nog mindre och mindre för varje dag nu.. Hey du kommer och säger att jag är värsta deppigaste människan på hela jorden va. Det där sättet att säga något sårade mig, deep down in my heart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:33 am
Blixtra anna! vet du va du, jag o Memmi borde ha?? Anime kvällar!! Oja. oO Det borde vi faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:36 am
Chibi Strawberry Blixtra anna! vet du va du, jag o Memmi borde ha?? Anime kvällar!! Oja. oO Det borde vi faktiskt. Allvarligt.. smile Vi borde verkligen ha det.. Dock har jag bara en DVD :/ sen har jag bränt.. 1 som går att kolla på dvd o sen tre som går att se på datorn.. Men! Det går att ordna aiight.. Men det skulle vara underbart kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:38 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra anna! vet du va du, jag o Memmi borde ha?? Anime kvällar!! Oja. oO Det borde vi faktiskt. Allvarligt.. smile Vi borde verkligen ha det.. Dock har jag bara en DVD :/ sen har jag bränt.. 1 som går att kolla på dvd o sen tre som går att se på datorn.. Men! Det går att ordna aiight.. Men det skulle vara underbart kul! Jo jag menade också allvar. oo;; Vi kan ju bränna från dator till dvd här hemma också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:43 am
Förlåt, Jordbubben.. Var verkligen inte meningen att det skulle såra dig på nåt sätt.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:44 am
Nightmare Asura Förlåt, Jordbubben.. Var verkligen inte meningen att det skulle såra dig på nåt sätt.. sad Ah. Gör inget. Vet redan att jag är världens deppigaste så. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|