|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 11:10 am
Ik ben werkelijk de slechtste vakkenvuller die ooit is geboren. Zit er nu ongeveer 1 week, en ben wel 1, nee, nooit op tijd klaar geweest. Als ik gister niet de producten had gehad die niet in m'n paadje stonden, was ik klaar, en had ik nog 10 minuten om te spiegelen... Maar ja, ik had die producten dus wel stare . Joeri, m'n leidinggevende, nog boos op me geworden omdat ik te veel in het magazijn was. Kon ik er wat aan doen? Ik was de restjes vergeten, en er komt een vrouw op me af met een kapotte zak fusilli gonk , ik kon toch moeilijk zeggen 'leg terug scream !'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 11:19 am
ButtonFly Ik ben werkelijk de slechtste vakkenvuller die ooit is geboren. Zit er nu ongeveer 1 week, en ben wel 1, nee, nooit op tijd klaar geweest. Als ik gister niet de producten had gehad die niet in m'n paadje stonden, was ik klaar, en had ik nog 10 minuten om te spiegelen... Maar ja, ik had die producten dus wel stare . Joeri, m'n leidinggevende, nog boos op me geworden omdat ik te veel in het magazijn was. Kon ik er wat aan doen? Ik was de restjes vergeten, en er komt een vrouw op me af met een kapotte zak fusilli gonk , ik kon toch moeilijk zeggen 'leg terug scream !' tja ik heb vakken vullen ook nooit wat ge vonden ( en het betaalt ook nog slecht )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 7:37 pm
ik heb t ook gedaan mja ze hadden me zo gezegd alleen voor de drukke periode daarna hebben ze me ontslagen de hufters......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 1:55 am
On my mind: dat ik een graf tyfus k*nker kut familie heb .. iedereen heeft ruzie met elkaar behalve ik en me broer ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 3:45 am
On my mind: de liedjes van hitzone 37. *zingt (=brult) keihard mee* xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:47 am
•♥• Ik moet mijn visaquarium verschonen... Zeg tegen me dat ik nu mijn visaquarium moet verschonen. scream
er is er gister weer eentje dood gegaan gonk
... hitzone 37 ik geloof dat de laatste die ik heb nummertje vier is... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:53 am
Darlaa •♥• Ik moet mijn visaquarium verschonen... Zeg tegen me dat ik nu mijn visaquarium moet verschonen. scream
... hitzone 37 ik geloof dat de laatste die ik heb nummertje vier is... •♥• ga je aquarium verschonen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:58 am
XDmaster4 Darlaa •♥• Ik moet mijn visaquarium verschonen... Zeg tegen me dat ik nu mijn visaquarium moet verschonen. scream
... hitzone 37 ik geloof dat de laatste die ik heb nummertje vier is... •♥• ga je aquarium verschonen •♥• whee Dankje •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:14 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Ik moet mijn visaquarium verschonen... Zeg tegen me dat ik nu mijn visaquarium moet verschonen. scream
... hitzone 37 ik geloof dat de laatste die ik heb nummertje vier is... •♥• ga je aquarium verschonen •♥• whee Dankje •♥•graag gedaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 6:23 am
XDmaster4 Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Ik moet mijn visaquarium verschonen... Zeg tegen me dat ik nu mijn visaquarium moet verschonen. scream
... hitzone 37 ik geloof dat de laatste die ik heb nummertje vier is... •♥• ga je aquarium verschonen •♥• whee Dankje •♥•graag gedaan •♥• Okay gedaan blaugh
Jezus ik bleef maar doorscheppen en er bleef maar bruin water uitkomen @_@ maar goed ik kan ze nu weer zien XD
Oh, je kan wel zeggen dat mijn doel alles een beetje droog te houden grandioos is mislukt sweatdrop tis maar goed dat mijn ouders niet thuis waren.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 6:56 am
ik heb ook eens een vissenkom gehad was niet zo slim bezig toen ik er eerst heet water in had gedaan en het afspoelde met koud water knap, 2 helfden sweatdrop de 2 vissen zwommen trouwens happy in de vijver van mn oma ^^ er is er nu 1 over dacht ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 8:12 am
flogging molly live is echt heel erg gaaf cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:19 pm
Morgen weer werken! Stomme tuincentrum, ik kan geen plantje meer zien sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:45 pm
number_17 flogging molly live is echt heel erg gaaf cool Ja, helemaal correct. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:37 pm
Elfin Brill number_17 flogging molly live is echt heel erg gaaf cool Ja, helemaal correct. heart ook bij nirwana geweest? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |