Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Vraag en antwoord Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 246 247 248 249 250 251 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hoe oud ben je?
  0-10
  11-13
  14-17
  18-21
  22-24
  ouder
View Results

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 5:12 am

Ik vind niet dat er een perfecte date bestaat XD maar ik vind wel dat je het gezellig moet hebben en dat je meer van elkaar teweten moet komen op een date.

lag er bij jou ook een dun laagje sneeuw?
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 6:10 am

nopes. De hagel was zo weg

Hoe oud ben jij op 1 mei 2099?

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 9:19 am

107 als ik het goed heb en anders 108 XD

Welk deel van de dag vind jij het mooist?
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 11:21 am

Zonsopgang en avond. Ik heb heel vaak in de winter dat ik de zon zie opkomen wanneer ik naar het treinstation fiets :3 En avonden vind ik heel fijn omdat alles dan tot rust komt.

Wat vind jij het vervelendste klusje rondom het huishouden om te doen?

Wilder Wein MCMXCII

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 21, 2012 2:03 am

Mmm.. Ik denk dingen echt goed schoonmaken. Dus bijvoorbeeld echt de oven met een speciale spray, inlaten werken etc. Ik maak liever wat opervlakkiger schoon zodat ik er eerder vanaf ben. Oja, de douche schimmelvrij maken is ook naar (dat moet ik nu doen... wij hebben heel snel schimmel)

Waar kijk jij op dit moment naar uit?
PostPosted: Tue Feb 21, 2012 4:31 am

Komend weekend, want dan gaan mijn vriend en ik het vieren dat we maandag de 27e een jaar samen zijn (op de dag zelf is nogal lastig, want m'n vriend werkt dan in z'n avonddienst en ik heb zelf school) en het weekend daarna, want dan gaan we op zondag Rammstein live zien ^^

Wat is je favoriete kledingstuk?

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 21, 2012 9:24 am

een blauw vest smile

extra trui aan of verwarming een graadje hoger?
PostPosted: Tue Feb 21, 2012 11:53 am

Extra trui 3nodding
(hoewel ik hier niets hoef te betalen voor de verwarming, zorgt een klein draaitje aan de knop er vaak voor dat het Te warm of koud is! Echter draai ik al dagenlang op het perfecte middenpunt en is aanpassing vooralsnog niet nodig. *nod* )

Hou jij er van om lange moeilijke woorden als vooralsnog en desalniettemin te gebruiken? (omdat je er stiekem van moet lachen)

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Feb 21, 2012 1:06 pm

Nee probeer langewoorden soms zelfs te ontwijken omdat ik vaak stoter over het uitspreken ervan...

Favoriete instrument om naar te luistern?
PostPosted: Wed Feb 22, 2012 10:25 am

moeilijke.... harp, viool... piano... ligt echt aan het stuk zelf. Zelfs de doedelzak kan mooi klinken bij het juiste stuk

Wat kun je maar niet vergeten (en wil je wel delen)?

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 7:34 am

De vader van m'n vriend is niet echt een aangenaam persoon en hij is ook iemand die nogal bekrompen is. Kijkt niet verder dan z'n neus lang is zegmaar. Op een gegeven moment vorig jaar september was ik behoorlijk overstuur, wat nogal slecht getimed was, want op die dag zou ook de verjaardag van de zus van m'n vriend gevierd worden. Natuurlijk hadden les parents na een poosje ook wel door dat er iets aan de hand was. Z'n moeder respecteerde het nog dat ik het er niet over wou hebben, maar daarna kwam z'n vader... Niet alleen respecteerde die man het niet dat ik niet wou bespreken wat er aan de hand was, ik heb zo ongeveer 45min een hele preek moeten aanhoren van de grootste onzinaannames die over mij zijn gemaakt. Ik zou met mezelf 'in de knoop' zitten, te 'moeilijk' zijn, enz. enz. En het ergste was nog wel dat m'n vriend erbij stond, zag hoe enorm het me kwetste en niets deed. Plus dat toen ook uit de woorden van z'n pa naar voren kwam dat vriendlief heel fijn allerlei persoonlijke info alsnog had doorgeluld waarvan ik een paar maanden daarvoor al had aangegeven dat ik dat niet wou hebben. Dus naja, needless to say dat m'n vertrouwen in m'n vriend en onze relatie een hele poos daarna behoorlijk geschaad was. Inmiddels is m'n vertrouwen wel weer terug, maar ik denk niet dat ik dit voorval ooit echt zal kunnen vergeten.

Ben je een katten- of een hondenmens?
PostPosted: Thu Feb 23, 2012 9:20 am

Eigenlijk ben ik een gewone jongen van het type mens razz maar als het om huisdieren gaat (wat ik toch vermoed) kies voor de kat. cat_cool

Wat is het lekkerste gerecht wat je ooit hebt gekookt!? En zou je ADPE uitnodigen om het te komen eten/proeven?

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 9:50 am

tja, mijn wraps van laatst waren erg lekker... en de truffels zijn ook goed bevallen.

En nee, ben nog niet goed genoeg XD en zo veel ruimte heb ik niet

Hoe hoog staat jouw verwarming?
PostPosted: Thu Feb 23, 2012 10:01 am

Standje 3 met een zeer comfortabele 24°C (eigenlijk net iets te xp maar anders is het gelijk weer koud).

Wat eet jij vanavond? (zelfgemaakt? geen idee? simpel? patat pizza?)

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Feb 24, 2012 3:15 am

Iets met kip zoverben ik voor de rest is het een verassing

Laatste film die jij in de bios heb gezien?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 246 247 248 249 250 251 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games