|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:25 am
Gandiloulou Necrofix karate....idag har jag vapen tr䮩ng coolish...K䮮er mig lite fjollig...Jag dansar.. xd nej da det behöver du inte......dansa e ganska kul 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:27 am
Necrofix nej da det behöver du inte......dansa e ganska kul 3nodding Ja, det är skitkul...Men jag skulle vilja hålla på med nån kampsport också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:31 am
Gandiloulou Necrofix nej da det behöver du inte......dansa e ganska kul 3nodding Ja, det ä² skitkul...Men jag skulle vilja h嬬a på ed nå® kampsport också®® 3nodding .....okay karate är sÃ¥där det var kul i början men efter 6 Ã¥r blir det lite segt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:32 am
Necrofix 3nodding .....okay karate är sådär det var kul i början men efter 6 år blir det lite segt xp okej...syrran gick i karate i ett halvår men tröttnade och slutade... men typ kickboxning eller nåt skulle vara kul..ska testa på kickboxning på tjejfestivalen... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:34 am
Gandiloulou Necrofix 3nodding .....okay karate är sådär det var kul i början men efter 6 år blir det lite segt xp okej...syrran gick i karate i ett halvår men tröttnade och slutade... men typ kickboxning eller nåt skulle vara kul..ska testa på kickboxning på tjejfestivalen... xd okay men vapen träning e ganska kul iaf....okay det vekar också ganska kul.....får killar också gå på tjejfestivalen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:35 am
Necrofix okay men vapen träning e ganska kul iaf....okay det vekar också ganska kul.....får killar också gå på tjejfestivalen ninja Okej..Killar får gå på tjejfestivalen...Men vissa aktiviteter får bara tjejer gå på...Som t.ex. Feministiskt självförsvar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:39 am
Gandiloulou Necrofix okay men vapen träning e ganska kul iaf....okay det vekar också ganska kul.....får killar också gå på tjejfestivalen ninja Okej..Killar får gå på tjejfestivalen...Men vissa aktiviteter får bara tjejer gå på...Som t.ex. Feministiskt självförsvar.. yosh......men jag e feminin domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:39 am
Necrofix yosh......men jag e feminin domokun Mjoo....Jag känner många killar som är feminina..Räki till exempel.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:40 am
Gandiloulou Necrofix yosh......men jag e feminin domokun Mjoo....Jag känner många killar som är feminina..Räki till exempel.. xd men jag e mer feminin än räki xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|