|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:29 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *Pussar p?in nallebj? ._. Hmmmm??? n?e Alen ?bara sur.. inget emot att du pruttar med l?arna ska du veta razz För det där med datorn eller? *Visslar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:34 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *Pussar p?in nallebj? ._. Hmmmm??? n?e Alen ?bara sur.. inget emot att du pruttar med l?arna ska du veta razz För det där med datorn eller? *Visslar* mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:38 am
~Rufus-kun~ mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<.. Meh. det är ju taskigt. ._.; << >> Eller så är du lite väl högljudd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:39 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<.. Meh. det är ju taskigt. ._.; << >> Eller så är du lite väl högljudd. Jo, men så farligt var det nog inte att han skulle behövt ta min dator <.< och dessutom var det efter skoltid stare aja.. ska iväg till skolan snart... ses strawie ^^ *hoppar på* domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:42 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<.. Meh. det är ju taskigt. ._.; << >> Eller så är du lite väl högljudd. Jo, men så farligt var det nog inte att han skulle behövt ta min dator <.< och dessutom var det efter skoltid stare aja.. ska iväg till skolan snart... ses strawie ^^ *hoppar på* domokun heart Just ja. Efter skoltid. Då var det väldigt tasktigt. Ses. ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:30 am
I refuse to believe in destiny and in love.
*Går och har prov* oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|