Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2474 2475 2476 2477 2478 2479 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:17 am

*Prutar med läpparna*
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:18 am

Chibi Strawberry
*Prutar med läpparna*

neutral

~Rufus-kun~

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:19 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:21 am

[ Message temporarily off-line ]

~Rufus-kun~

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:29 am

~Rufus-kun~
Chibi Strawberry
~Rufus-kun~
Chibi Strawberry
*Prutar med lpparna*

neutral
*Pussar p?in nallebj?
._. Hmmmm???

n?e Alen ?bara sur.. inget emot att du pruttar med l?arna ska du veta razz
För det där med datorn eller?
*Visslar*
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:34 am

Chibi Strawberry
~Rufus-kun~
Chibi Strawberry
~Rufus-kun~
Chibi Strawberry
*Prutar med lpparna*

neutral
*Pussar p?in nallebj?
._. Hmmmm???

n?e Alen ?bara sur.. inget emot att du pruttar med l?arna ska du veta razz
För det där med datorn eller?
*Visslar*

mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<..

~Rufus-kun~

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:38 am

~Rufus-kun~

mm T.T jag tycker inte om våran nätverkstekniker.. o han tycker definitivt inte om mig heller.. efter skolan igår så spelade vi lite.. så tyckte han jag var högljudd och tog min dator T.T FÖR ATT JAG VAR HÖGLJUDD T___T vafan.. min kompis satt bredvid mig o han tog inte hans dator, bara min.. så snart ska jag iväg till skolan för att böna o be åt en jävla idiot att jag ska få min dator tillbaka... an har otroligt nog inte ringt hem än ninja om han gör det är jag total körd.. det var 10:de gången jag blev av med dator dessutom.. han har något emot mig <.<..
Meh. det är ju taskigt. ._.;
<< >> Eller så är du lite väl högljudd.
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:39 am

Chibi Strawberry
~Rufus-kun~

Jo, men så farligt var det nog inte att han skulle behövt ta min dator <.< och dessutom var det efter skoltid stare aja.. ska iväg till skolan snart... ses strawie ^^ *hoppar på* domokun heart

~Rufus-kun~

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 1:42 am

~Rufus-kun~
Chibi Strawberry
~Rufus-kun~

Jo, men så farligt var det nog inte att han skulle behövt ta min dator <.< och dessutom var det efter skoltid stare aja.. ska iväg till skolan snart... ses strawie ^^ *hoppar på* domokun heart
Just ja. Efter skoltid. Då var det väldigt tasktigt.
Ses. ^.^
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:13 am

ninja whee

blackheart

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:29 am

*hoppar in* Hellå whee
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:30 am

I refuse to believe in destiny and in love.

*Går och har prov* oO

[ Metamorphoze ]

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:33 am

Prov? O.o
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:53 am

*kommer in*

TessiTuss

Senyoru-Chan

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 4:10 am

mohaha ninja
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2474 2475 2476 2477 2478 2479 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games